Help!Please antwoord op twijfels zwangerschapstest.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door faye24, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi meiden,ik zit met een brandende vraag!Zit nu 4 dagen voor mijn NOD en kon vandaag niet meer wachten met testen.Heb al vaker testen gedaan en heb nog nooit een 2e streep gezien.Nu kwam het eerste streepje gelijk,heeeeeeeel dun en heeeeeeel licht daarna de controlestreep.Manlief zag het ook maar hij is zo dun dat ik het niet kan geloven.Wie heeft dit eerder meegemaakt?Ik weet dat wachten het juiste is maar hoop het zo...Please reactie,bedankt

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    heb je een foto? kunnen we mekijken

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ja, ben benieuwd! spannend meid!

4. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    nee heb geen foto helaas,het resultaat was ook maar een paar uren te zien..Kan het wel?Je hoort vaak van streep is een streep,maar ook zo dun en licht?Ik geloof het volgens mij pas bij een dikke vette streep.Had juist deze maand het gevoel dat ik niet zwanger zou zijn,was alleen toch nieuwschierig.Heb ook helemaal geen klachten.Dus ga er maar van uit van niet.Was alleen benieuwd of iemand het hier ook had meegemaakt en toch zwanger was.Kan het een indroogstreepje zijn,alleen verscheen dit streepje echt gelijk,meteen.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Normaal is een dun streepje ook een streepje hoor, en vooral binnen de afleestijd, en normaal kan er alleen een streepje komen als er hcg in je urine zit , of het moet een indroogstreep of iets zijn, maar bij jou kwam die gelijk zei je, dus alvast een voorzichtige felicitatie :)

6. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    bedankr voor jullie medeleven en snelle reactie...

7. SeaShell

Het resultaat van een test kan na een paar uur verdwijnen, en je zit pas een paar dagen voor nod, dus over een paar dagen zal je vast een dikke vette streep hebben

8. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Goh,bedankt.Ben benieuwd,ga gewoon over een paar dagen weer testen,als het zo is moet het toch steeds duidelijker worden.Maar dan probeer je toch rustig te blijven,maar betrap je jezelf er steeds op,dat eerste lijntje in het testvenster kwam wel heeel snel?

9. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    hey meiden.heb even in het album gekeken naar zwangerschapstesten,die van mij is hetzelfde als die van remez25,pagina 3.Wat denken jullie,en was die van haar achteraf positief,iemand?

10. SeaShell

Kijk eens hier in het forum bij het topic: vage zeangerschapstesten, die staat hier in jet rijtje, moet je even in de albums bij de meiden kijken.. Zijn superverl meiden die heeel licht testte en toch zwanger waren

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hey bedankt,maar bij sommige moet je dan op het album van hun kijken,hoe doe ik dat?Of stel ik nu een domme vraag?

12. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Heb het al gevonden.Bedankt.Idd kan wel,ik ga er gewoon van uit dat het niks is.Kan het alleen maar beter worden,toch.Hou jullie op de hoogte

13. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hey meiden.Wou even laten weten dat ik vandaag nog een test heb gedaan,ditmaal clear blue..Helaas niet zwanger.Ben gister dus gewoon voor de gek gehouden..Balen dus

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ach wat balen meid! :cry: Een knuf van mij! nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar.... laat die stomme :evil: dan maar komen he?

o, zie net dat je 4 dagen voor nod zat en nu dus 3, meid, wacht iig tot na je nod en test dan weer! het kan nog alle kanten op hoor... ;)

15. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Dank je wel hummie.Idd balen,geloof er nu niet meer in hoor.Wel raar dat je eerst een streepje ziet en vandaag niks.Maar goed.Nieuwe ronde nieuwe kansen.

16. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Hey Faye, maar je bent ook nog niet ongesteld toch?

Trouwens uitkomst van remez25, je kunt als je toch bij die foto bent, klikken op "alle berichten van deze gebruiker"
    Na 32 dagen overtijd te zijn geweest en vage testen. Ben ik vandaag weer ongesteld geworden. had ineens erge buikpijn en toen kwam er meteen helder bloed. en niet zo klein beetje ook

Maar geen bloed, geeft moed!
    Succes

17. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    faye, die digitale was bij me 2 dagen voor nod negatief en de dag erna positief, en vage streepjes op dipstick testen, het kan dus nog steeds hoor.

Deel Deze Pagina