hoi ik lees hier heel veel over de temperatuur die daalt en stijgt nu ik ben daar allemaal zo soft in want ik vraag me nu dus af vanaf wanneer moet je je temperatuur beginnen meten? en hoeveel is een gunstige temperatuur? want kijk als ik een gunstige temperatuur heb zal men ventje er straks niet onderuit komen hoor. van morgend was het 36.07 ik ben bang dat ik geen kids kan krijgen omwille van het feit dat ik jaren de prikpil heb genomen, maar mijn gynea zei me dat als ik tijdelijk ongeveer een jaar zou overstappen op de hormone pil mijn lichaam zou herstellen en dat ik dan wel kans heb dat ik vrij snel zwanger raak maar na zes maanden is het nog steeds nada ik wil me zo gelukkig voelen met een groeiend gevoel in het buikje help vertel me wat ik weten wil wat is de ideale temp en wanneer begin je die op te meten? momenteel heb ik een temp van 36.31 merci biebke
Ik heb geen idee wat een ideale temp is.. Ik heb bijna altijd een temp van 37.1 gehad. En ik doe niet aan tempen
tempen doe je 's morgens vroeg op een vast tijdstip, ook als je werkt. het nut van tempen is achterhalen wanneer je eisprong is en wanneer je dus aan t klussen moet! de meeste stellen doen er tot 1 jaar over om zwanger te worden dus geef de hoop niet op want daar ben je nog lang niet! zou als ik jou was even googlen naar tempen en bij het forum gedeelte over tempkaartjes kijkne. liefs
ik denk dat er geen ideale temp is bij iedereen anders... als ik temp dan zit ik meestal tussen de 36.1 en 36.4 vervolgens als mijn ei komt dan ga ik richting de 36.8 to de 37.0 je moet gaan tempen op de eerste dag dat je ongesteld bent geworden 's morgens vroeg voordat je opstaat dus ook niet eerst naar het toilet ofzo tenminste zo is het mij verteld succes
Temperatuur is voor iedereen verschillend...je heb een lage (voor jou doen) voor je ei en een hoge na je ei. hoe laag en hoe hoog dat is voor bij iedereen anders...als je gaat temperaturen dan is het beste om je temp te meten in bed als je net wakker bent en nog geen inspanning gedaan hebt....zo kan je het beste een overzicht er van maken. Overdag temperaturen zegt niet je heb dan te veell invloeden van buiten...kou of warme ivm CV...etc etc.
Hou er wel rekening mee dat als je gaat tempen, en je temp omhoog is gegaan dat het al te laat is. Dan heb je eisprong al gehad, dus ik denk dat je beter ovuluatie testen kan halen..
momenteel zou ik vruchtbaar moeten zijn tegen zes november dus tegen dan gaat mijn temp omhoog moeten schieten als die klote menstruatie nu maar snel voorbij is want ik heb er een rare dit keer op woensdag licht roos verlies en dan op vrijdag kreeg ik ze door maar het rare is dat ze niet is zoals anders het is nu donker rood naar bruin toe heel vies en ook met momenten dikker is dit normaal? sorry voor details maar ik ben onzeker en bang biebke
heeft er iemand van jullie al zo'n menstruatie gehad zoals ik er nu een ervaar? zou ik misschien een miskraam hebben? nee toch
ik zou me niet te druk proberen te maken in die 2 jaar dat wij bezig zijn heb ik al heel wat verschillende menstruaties gehad van heel zwaar en lang tot heel kort en licht maar ja makkelijk gezegd he niet druk maken want dat doen we iedere ongi weer toch? liefs