Zien jullie iets? Lijk vaag wat te zien, is nog niet opgedroogd. Of is en wazige lijn bij deze testen normaal? (Sensitest ) Bekijk bijlage 492843
Ik ben aan de pil maar heb slechts een halve dag lichte menstruatie gehad. Geen krampen, geen gevoelige borsten etc. Ik had gister opnieuw met een strip moeten beginnen maar dacht ik test voor de zekerheid. Ongeveer 16 dagen terug gemeenschap gehad s ochtend en toen had ik s avonds een klein beetje bloed bij afvegen. Was mijn strip een paar dagen te laat begonnen maar staat in de bijsluiter duidelijk dat je alleen de eerste 7 dagen dan onbeschermd bent, de gemeenschap was ik al in de 2e week van de pil. Ben verder geen pil vergeten oid.
Oh ja en geen pukkels tijdens de stop week! Dat heb ik anders wel. Nu is de test opgedroogd. Krijg t lijntje niet goed op de foto maar ik zie m wel! Zou t wat betekenen? Bekijk bijlage 492850
Zal ik eerlijk zeggen dat ik eerst dacht een donkere steep te zien, maar het lijkt wel een vlek die doorloopt. Ik zie namelijk ook een witte streep! Ik hoop echt dat je een positieve test in handen krijgt!!
zie wel wat, maar heb geen ervaring met deze testen. Doe anders een kruitvat test die zijn heel gevoelig.
Oh ik snap wat je bedoeld! Lijkt net een witte lijn naast een donkere lijn inderdaad. Zo op jou foto's zie ik ze ook heel duidelijk! Ik zie m nu in het daglicht hier ook heel goed. Zal eens proberen of ik met fototoestel betere foto kan maken. Vraag me alleen af of t niet een voorgedrukt streepje is
Hij wordt steeds duidelijker. Ik krijg m alleen niet goed op de foto. Met flits zie je het al helemaal niet. Pff wat spannend. Zit mezelf vast gek te maken haha je gaat vanzelf iets zien😂 Bekijk bijlage 492865
Ik had ook vaak zulke lijntjes op deze testen, was helaas niks. Hopelijk loopt het voor jou wel op!!!
Zelf ook ervaring met indrogers bij deze testen maar dat is al weer even terug. Dacht misschien zijn ze wat verbeterd intussen haha! Heb nog een test gedaan om te vergelijken en die lijkt toch wel wit.