Hoi, ik ben nu 14 weken en 6 dagen zwanger en heb begin deze week een bola van mijn ouders gehad. Nu weet ik niet of mijn babs het al kan horen of iets en of het kwaad kan als je het elke dag draagt? ik heb al op de site gekeken en heb dus ook niet veel kunnen vinden op internet zelfs... wie kan mij hier wat meer over vertellen en over jullie ervaringen enzo graag wil ik het weten!!!!! groetjes Bianca
Ik draag zelf af en toe een zwangerschapsbelletje, ik denk alleen niet dat jouw kindje het al kan horen. Volgens mij komt het gehoor pas echt goed met 20 weken. Maar ik vind het altijd leuk staan hoor zo een belletje! Liefs, misspuma
Ik draag m elke dag!! Vind het altijd leuk staan bij zwangere en heb m van mn moeder gehad en heb m elke dag om Soms als ik in de stad loop en heb m om dan voel ik soms echt de baby reageren op het belletje!!!! Heel leuk!
nee, ik draag hem niet, de berichten hierover spreken elkaar tegen. De een zegt dat je kind het leuk zou vinden en de ander zegt weer van niet. Dan maar mezelf verplaatsen in mijn kind en ik zou knetter worden als ik dat getinkel de hele dag zou horen.. Vandaar dat ik hem niet draag. Genoeg andere sieraden voor op en om de buik! Groetjes Juut
Ik was wel van plan om hem van iemand te krijgen , maar da's niet gelukt (ondanks de hints die ik gegeven heb ). Dus ik draag er gaan, maar als ik er 1 had gehad, zou ik hem denk ik niet dagelijks dragen. Lijkt me inderdaad best irritant de hele tijd getingel aan je hoofd (maar aan de andere kant: als je niet beter weet???)
Mijn vriendin heeft er ook 1 en had het een keer om naar de verloskundige, die heeft haar aangeraden om het af te doen omdat er kindjes zijn die het belletje willen blijven horen en zich dus niet omdraaien wanneer ze moeten en dus in een stuit blijven liggen. Het kindje van mijn vriendin ligt dus nu (toevallig en of het aan het belletje gelegen heeft wie zal het zeggen) in een stuit. Groetjes
Ik heb wel altijd gehoord dat je m heel laag moet houden, om een stuitligging te voorkomen. Maar wat daar van waar is?
Ik heb er ook 1 maar draag hem eigenlijk heel weinig.. ik vergeet hem gewoon om te doen. Ik heb altijd begrepen dat je zo'n belletje gewoon kan dragen en dat je kindje daardoor niet in een stuit gaat liggen. Ze luisteren nl ook graag naar de hartslag van de moeder en ook dan gaan ze daarvoor niet in een stuit liggen.. nouja.. heb ik gehoord dan he?! Als ik hem draag dan heb ik hem trouwens wel heeeel laag hangen.. bijna op mijn schaambotje!
Ik heb m nu ook lager hangen! Hij hinh eerst laag maar omdat mn buik groeit natuurlijk ging ie steeds hoger hangen dus heb ik m wer lager gehangen haha!!! Ik heb m elke dag om,het hoort bij mn zwangerschap,zonder dat ding mis ik iets haha
Ik wil er ook een als ik zwanger ben Kvind het lief staan en heb gehoord dat het kindje het een fijn en vertrouwd geluidje vindt
Ik vind dat zo'n gek iets eigenlijk. Want dan zouden in feite alle kindjes toch in een stuit moeten liggen vanwege de hartslag van de moeder?
Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind zo´n belletje niks aan. Vind het het sowieso irritant als er telkens wat ringelt en ik zou denken dat zo´n kindje het juist heel goed hoort.... ik zou er zelf persoonlijk gek van worden... Voor mij hoeft zoiets niet, maar zoals ik al zei, het is persoonlijk... ben niet zo van de tierelantijntjes...! Gr. Niki
Het schijnt dat het gerinkel van het belletje vervormd gehoord wordt door het kindje en ook nog vrij hard. Schadelijk zal het wel niet zijn denk ik, anders verkochten ze het niet. Maar ik heb er geen ... draag steeds een andere ketting die ik van mijn man heb gekregen toen ik jarig was ! Daar heeft de kleine zeker weten geen last van ! Groetjes, Nikki F
hehe een soort kattebelletje..maar dan voor je baby Buiten dat de baby er maybe gek van wordt..word je er zelf niet gek van????!!!??? Ik zie mezelf niet met zo'n belletje rond lopen...ik aai me buik af en toe wel..vindt ze veel leuker
Nee mij ook niet gezien... Inderdaad heb ik wel vaker gehoord dat de berichten zich erover tegen spreken. De een zegt dat het fijn is voor de baby, dan hoor ik weer dat het irritant is... Als ik me dan ook verplaats in de baby moet ik er niet aan denken dat ik de hele dag getingel hoor haha...
ik heb er ook geen, en ben ook niet van plan er een te gaan dragen. ik vind het helemaal niets. maar ik hou zowieso niet van kettingen enzo. tja smaken verschillen he. ik denk trouwens niet dat het kwaad kan voor je baby hoor.