Zijn dit beginnende waterpokken? Deze vlekjes zitten ook op z'n been. Op de grotere vlekken voel ik in t midden een klein bultje.
Moeilijk te zien. Ik zag ook een ietsje in het midden en dat werd het blaasje. Nu vind ik het meer op muggenbeten lijken.
Ja ik dacht eerst ook een muggenbeet, maar er zijn geen muggen op z'n kamer en hij heeft er best veel. Zit nog te denken, twee jaar terug heeft hij een allergische reactie gehad na t eten van kibbeling. Nu heeft hij gisteren ook kibbeling op. Misschien komt t daarvan. Hij is niet ziek oid, dus ik breng m toch maar naar t kdv.
Muggen kunnen zich goed verstoppen en 1 of 2 muggen kunnen goed huishouden ben ik inmiddels wel achter. Mijn dochtertje zat (zit nog steeds) onder de muggenbeten van een weekendje kamperen. Zaten twee muggen onder de klamboe bij haar in het bedje. Ik geloof dat ze wel 100 keer geprikt is. Oren, in het haar, armen, handen, gezicht. Echt overal zaten rode plekjes. Edit: Is ie ergens geweest waar de waterpokken heersen of nu zijn uitgebroken?
Ik dacht ook direct aan muggebulten. Vind het er persoonlijk niet als waterpokken uit zien maar op een foto moeilijk te beoordelen natuurlijk.
Nee niet dat ik weet. Op het KDV heerst niks. Wel afgelopen zondag bij de buren geweest voor een kinderverjaardag. Ik zal daar vanmiddag is informeren mocht het toch erger geworden zijn. KDV heeft ook nog niet gebeld, dus het zal vast niet erger geworden zijn. Hij heeft vannacht ook wat slechter geslapen omdat ie pijn aan zijn voet had. Ik dacht eerst groeipijn. Maar toen zag ik vanochtend ook daar een flinke plek zitten. En hij heeft toch wel onder de dekens gelegen. Morgen hebben we een buurtfeest met veel kinderen. Zou wel sneu zijn als ie daar niet 'welkom' is omdat anderen bang zijn voor besmetting. Sommige plekjes zijn trouwens klein en sommige groot.
Er heerst op het moment ook waterpokken. Wel neemt het aantal pokken in korte tijd toe. Ik zou het even in de gaten houden.
Mijn 2 kinderen hebben precies het zelfde. Al dagen hangerig, slecht slapen en rode bultjes. Sinds vanmorgen zagen de bultjes er bij mijn zoontje net zo uit en bij mn dochtertje zijn ze nog klein. Ik twijfel ook heel erg wat het is. Even afwachten anders laat ik de dokter er even naar kijken. De baby van onze vrienden heeft t ook.
Ik vind ze ook aardig groot voor pokken, maar het kan natuurlijk wel. Even afwachten, als het morgen verdubbeld is kan je er wel vanuit gaan. Pokken breiden zich razendsnel uit. Zo begint het meestal, tenminste bij onze dochter. Kon geen foto vinden van onze dochter dus heb het even van i-net gehaald.