ik kijk net in mijn foto mappen en er komt een nieuw idee voor een toppic bij me op. plaats een vakantie foto en schrijf je herrinering rondreis in brazilie 2006 elke avond met de hele club een andere stad waar we carnaval vierden. smorgens om 7 uur ging de bus weer verder en zat iedereen nog half bij te komen van de caipirinha deze foto is in olinda gemaakt en was een avond dat de mannen verkleed gingen als vrouw. was een onwijs gave avond
Dit is 1 van de foto's waar ik gelijk aan dacht! De eerste echte vakantie met onze hond! Ze vond het geweldig en was echt helemaal uitgeteld elke dag! Ze vond het ook echt niet leuk toen we de auto weer aan het inpakken waren en ze erin moest...helemaal haar staart naar beneden en koppie laten hangen!
Toen we nog maar net samen waren, en zo met z'n tweetjes een paar weken door Toscane gereisd hebben (zomer 2005). Kamperen en dan iedere dag/ om de dag een andere camping. Daar heb ik echt heerlijke herinneringen aan, zo'n lange onbezorgde vakantie (nog zonder kindjes) samen. Zou nu nooit meer zonder de kindjes weg willen, maar die vakantie was echt van ons.
Vorig jaar oktober besloten we onszelf nog maar even op een welverdiende vakantie te trakteren.. om te vieren dat het onze laatste vakantie met z'n tweetjes zou zijn omdat ik toen 3 maanden zwanger was van ons eerste kleintje.. Hier heerlijk met een cocktail op het strand, maar anders dan anders.. Ik aan de alcoholvrije chocolade cocktail, en we konden alleen maar naar gezinnen met kleine kinderen kijken.. Voetballende vaders, zonnebrand smerende moeders..
brazilie 2007 aan het strand we zaten vlak bij de jaqueira reservaat met indiaanen en langs de vloedlijn liep een klein schattig indiaantje
View attachment 98786 Hier ben ik samen met mn man op de Christoffelberg van Curacao die we toen net beklommen hadden. Vanaf dat moment wist ik zeker dat we elkaar altijd zouden steunen. We hebben elkaar echt om hoog moeten praten toen. Vooral hij mij het laatste stuk, was een smal randje en afgrond zat er gelijk naast.. Dat is niet fijn met hoogtevrees haha maar ik wilde hem beklimmen.
View attachment 98787 En deze.. Was mijn eerste duik en gelijk tussen allemaal roggen, pyranha's, zeeschildpadden en het voeren van de haaien.. Ook toen heeft hij me gesteund. Dus al met al was het een super vakantie op Curacao, we zijn toen dichter naar elkaar toe gekomen.
Wauw Mirell, wat een prachtige foto van dat kleine Indiaantje aan het strand.. Echt een foto voor op canvas, wauw!
Heel veel plezier op Curacao!! Wij vonden het een super vakantie en willen snel weer terug. Sea aquarium is zeker aan te raden, ook leuk voor de kleine.
dankjewel we hebben een auto en mijn vriendin woont er dus zal wel wat mooie dingen gaan zien. eerst maar eens de vliegreis pfffffffffffff 13 uur hebben we staan op de tickets door tussenlanding op aruba maar komt vast goed
Klopt heen is 13 uur terug is 9 a 10 uur. Wij hadden zo'n mediaspelertje gehuurd in het vliegtuig met een paar films/series/muziek erop, ideaal
heb een mini labtop vol met kinder filmpjes en als de batterij leeg is bestel ik een mediaspelertje we hebben comfortclass dus zitten lekker ruim nou ja ruim..... hahahha kleine meid op schoot he!
Ow veel plezier! We zijn met de kerst geweest! ben nu wel een beetje jaloers ( Ik vond persoonlijk de vliegreis wel meevallen)