Vraag ovulatie test en vruchtbaar slijm

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lieflief, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hallo,

Ik heb een vraagje. Deze ronde gebruik ik voor het eerst ovulatie testen. Ik heb ze van de kv. Ik heb al begrepen dat men daar niet erg enthousiast over is, maar ik doe het er deze ronde maar wel mee.
    Ik verwacht ergens aankomen weekend mijn eisprong, maar weet dat niet zeker, mijn vorige cyclus was een rommeltje.

Nu had ik gisteren al wat vruchtbaar slijm, maar de ovutest wordt nog niet donkerder. Zou de ovulatietest nu niet donkerder moeten worden? Hij was gisteren lichter als maandag.
    Kan die (voor de eisprong) lichter worden en dan weer donkerder en dat dat wisselt? Ik heb wel rond dezelfde tijd getest en ongeveer net zoveel gedronken voor die tijd.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

2. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ik had meestal al 5 tot 7 dagen voor de positieve test al vruchtbaar slijm, dus kan best even duren hoor.
    Gewoon even door blijven testen en kan wel beetje schommelen.

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    had ook dagen ervoor veel cervix slijm (vruchtbare slijm) en ovutestten waren negatief

Op de dag dat hij positief werd werd bij mij het slijm minder...
    Tijdens het klussen savonds laat had ik het nog, en dag erop niet meer was het helemaal weg.en ook was me test negatief die dag is me ei ook gesprongen

Het verschilt per vrouw ....denk ik

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik heb van een ander merk ovutesten, maar ik heb altijd ineens een knaller. Zoals vandaag is tie echt knal en gister werd tie wel donkerder al. Maar de dagen ervoor bleef het streepje even licht. Dus lekker door testen en wachten op een knaller!!(die dus morgen ineens kan komen!!) En door blijven klussen he:p

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Bedankt voor jullie uitleg.
    Net de ovu test van vandaag gedaan en hij begint al flink donkerder te worden, zeker in vergelijking met gisteren. We gaan er in ieder geval weer lekker tegenaan vanaf vandaag :D:D:D

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je afscheiding hoort ook voor je eisprong te zitten dus wat dat betreft klopt het allemaal.

Deel Deze Pagina