Och ja positief blijven zit alweer bijna aan mijn klusweek door de onzekerheid hihi dus de tijd gaat wel snel voorbij
Al snap ik er niks meer van ovutesten blijven positief. Vandaag ook geen druppel bloed ontdekt. Niks raars geen rekbaar slijm of iets anders. Dus zijn maar weer aan de klus geslagen voor de zekerheid. Heerlijk dat vrouwelijk lichaam.
Ik heb in oktober een positieve ovutest (smily van cb) gehad op cd 8. Meteen zwschapstesten gehaald en natuurlijk negatief en met dat zelfde plasje een negatieve cb ovutest. Wat het is geweest weet ik niet, want op cd 11 een follikelmeting en mijn eitjes waren nog lang niet groot genoeg om te springen.
Ik kan via mijn telefoon geen foto's plaatsen. Ze zijn overduidelijk! zo donker heb ik ze zo vroeg in de cyclus echt nog niet gehad hoor. begint normaal met een heel licht tuur streepje wat je nog net niet hoeft te zoeken Of misschien een tussenbloeding ofzo geweest ik weet het ook niet. Voel mijn ei ook dan heb ik 3 dagen buikpijn kan dan ook niet op mijn buik slapen en daarna volgt de pos.test. Kan hier nu echt geen pijl op trekken.
Die zijn iig niet positief meis....is deze opgedroogd trouwens? Toen ik ovu gebruikte had ik ook wel eens dat mijn lh hormoon de ene maand hoger was.... Ik zou nu gewoon geen ovu meer gebruiken terwijl je ongi bent is zo de van je testen....
Die is inderdaad niet positief... De streep moet echt even donker, en vooral even dik zijn als de controle streep.
Vind hem persoonlijk wel donker voor in je ongi week, maar is inderdaad niet positief. Misschien wat Lov zegt, gewoon je LH wat aan de hoge kant deze maand.
Ben niet meer ongi, aangezien alles in de war ligt blijf ik door testen anders mis ik mijn ei. Ja dat bedoel ik heb ze normaal echt niet zo donker hoor.nou ik krijg geen echte knaller dit is het donkerste wat ik heb gehad ook met de vorige cyclussen met terug rekenen klopt het wel. Zoals ik al zei ze waren voor de foto nog een stuk duidelijker.