Dag meiden, Ik ben nieuw hier en wil heel graag jullie hulp. In januari ben ik zwanger geworden na 8 rondes proberen. 1 NOD een negatieve zwangerschapstest sensitest extra vroeg. Ik ben er dus pas na 6 wkn achtergekomen vanwege een onverwacht vroege ovulatietest van CB, digitaal. Met 4 wkn gewoon een bloeding gehad namelijk. Dokter en VK zeiden dat het een innestelingsbloeding was dus echo gepland voor 8.2. 8.1 weer bloeding gehad, in lijn met cyclus. Tijdens echo bleek dat er geen vruchtje in de baarmoeder zat. Onderzoeken gehad en met 8.6 conclusie van BBZ in rechtereileider. Zelfde dag geopereerd en eileider verwijderd. Dit was dus in maart. Een ronde moeten wachten op advies van de gyn. Op 28 april positieve CB ovulatietest met smiley. NOD was vandaag, 12 mei. Op 7 mei, 5 NOD, had ik een heel licht streepje op een extra gevoelige test van zwanger en kids. Mijn vriend zag hem ook zonder echt te turen. Ik dus een heel klein beetje blij, maar op 8 en 9 mei helaas dezelfde testen Omo wit. Helaas geen foto's van deze drie testen. Op 10 mei niet meer getest en in de loop van de dag gaan bloeden. Dus ik dacht ongesteld. Maar het is veel te weinig bloed voor een normale ongesteldheid, vult niet eens een inlegkruisje en vannacht helemaal niet meer gebloed. Wel nog als ik afveeg. Het is vooral oud bloed. Daarom vanochtend besloten weer een zwanger en kids extra vroeg test te doen. Nu zien ik en mijn vriend ineens weer een streepje! Zie foto, is van ongev 10 min na de test. Streepje stond er al binnen de 5 min officiƫle afleestijd. Mijn vraag aan jullie: wat betekent dit?! Gelet op de vorige ervaring ben ik zo bang dat het weer een BBZ is....
Ik zou de gyn even bellen..... Je zult dan waarschijnlijk een vroege echo krijgen.... Om te kijken of het op de juiste plek zit
Ja dat was ik zeker van plan. Maar die zijn pas vanaf 8:30 bereikbaar. Ik moest er gewoon nu al iets mee . Maar hoe verklaar jij dan de 2 negatieve testen?
Ik zou eerst een andere test doen.De kv2v5 is erg gevoelig.De testen die je nu gedaan hebt zijn erg onbetrouwbaar.Ik had een nog veel duidelijker roze streep,en bloedtest minder dan 1 op dezelfde dag.
Ik heb de kv2v5 wel in huis maar heb m'n ochtendurine al weg gegooid. Heeft het zin om vanochtend dan alsnog te testen? Of kan ik beter wachten tot morgen. En heeft iedereen slechte ervaringen met de zwanger en kids? Want heb er nog 8 liggen en die gooi ik anders meteen in de prullenbak! Want dit is niks deze onzekerheid.
Ik heb het zelf meerdere malen gehad met deze testen,en ik lees het hier ook best veel.De ovulatietesten van z&k zijn echt super,maar de zwangerschapstesten zijn erg onbetrouwbaar.
Als je nog niet veel gedronken hebt,kun je gewoon testen straks.Je zit al een paar dagen voorbij je nod.
Ik heb er net meteen wat uitgeperst. Had nog niets gedronken. Zie hier het resultaat na 3 min. Niets te zien he?
Beide testen zoals ze er nu uit zien. Ik denk zelf ook niet zwanger en daar ben ik eigenlijk wel blij mee. Een goede zwangerschap leek me namelijk toch al uitgesloten. Ik was meer bang voor wel zwanger maar niet de goede plek. En in dat geval verkies ik toch echt niet zwanger. Bedankt voor het meedenken dames! Inmiddels kan ik bijna de VK/gyn bellen. Maar denk dat ik daar mee wacht. Ga morgenochtend eerst nog een keer de kv2voor5 doen.
Het zal wel aan mijn oven liggen hoor, en of dat dan een goed streepje is voor deze termijn is de vraag, maar ik zie in de verte toch weer een streepje op de kv. Echter mijn ervaring met deze testen is ook niet altijd positief.
Ik zie ook op de kv2v5 een lichte streep. Maar als jij hem in het echt niet ziet zal het wel aan mijn ogen liggen hahaha
Ja ik zat mezelf toch ook gek te maken... Zit nu dus bij de prikpolie voor hcg. Vooral omdat ik volgende week naar het buitenland ga en wil niet het risico lopen dat het daar mis blijkt te zijn. Ik houd jullie op de hoogte.
Hopelijk morgen na 12 u maar als ik pech heb pas dinsdag ivm Pinksteren... Echt balen want bij het ziekenhuis heb je gewoon s ochtends prikken en s middags uitslag. Maar van de VK moest het via de huisarts.
Ik zou vandaag na 16:00 uur bellen. Dan krijgen ze de digitale uitslagen meestal binnen. Er is mij verteld dat de bloeduitslagen meestal dezelfde dagen nog binnen zijn. Overigens had de huisarts ook een cito uitslag ervan kunnen aanvragen. M.a.w. Een spoedaanvraag. Heb ik laatst ook gehad voor hcg.
Gister niet meer de kans gehad om te bellen maar vanochtend wel beide testen opnieuw gedaan en volgens mij zijn ze allebei negatief. Ik stuur een foto mee van na 5 min en een van na 20 min. Ik denk dat is dus gewoon twee keer, zaterdag en gister, een vals positief resultaat heb gehad met de zwanger en kids. Resteren testen liggen dus inmiddels in de prullenbak. Ik laat nog weten wat de uitslag hcg is.