dan zal het allemaal wel goed zitten..ondanks ik nog niet veel symptomen heb voel ik me wel anders dan de andere keren voor nod. snel en vroeg moe..af en toe steekjes onder in buik en heupen. soms jeuk in liezen..niet veel kunnen eten.
Bij de balie weten ze wel welke je bedoelt. Het is een wit doosje met het kruidvat logo erop. Zitten 2 testen in met 2 druppelaars voor de 4 urine druppels. Staat naast de andere kruidvat test
aaah niki twijfelde jij ook toch??? daarom neem ik geen andere test alleen steeds kruidvat want daar ben ik dus ook bang voor dat je onzeker gemaakt word door die clear blue ik heb gisteren ook nog een keer getest en de streep kwam nu al naar 1 minuut meis test gewoon nog een keer met kruidvat die clear blue duurt heel lang voordat ie je hcg pakt
ja klote is dat die cb test..wilde het eigenlijk ook niet doen maar toch gedaan...we zijn gewoon zwanger en het is onzeker in het begin enzo.. en die cb is gewoon niet gevoelig genoeg.. hoe voel jij je en ben je ook zo onzeker?
Lijkt wel of de test van de 13e donker is als die van de 14e ... Maar t zijn echt 2 streepjes hoor !! Gefeliciteerd !! Mijn testen zijn wat donkerder .. Maar cb's digi met indi en die andere digi zeiden bij mij alle 2 zwanger ....
ja t gaat steeds beter ik heb ook al heel veel last van symptomen dus kom er echt niet meer onderuit dat ik zwanger ben ik heb zo het gevoel dat ik ook erg snel zal groeien en het dus niet nog weken voor iedereen verborgen kan houden..........heb vandaag al andere bhs moeten kopen niks zit meer lekker dus nu alleen nog lekker een echo en dan ben ik helemaal blij ik merk duidelijk dat dit wondertje goed de baas over mijn lichaam aan het worden is ik heb niks meer te zeggen haha
Mijn eerste positieve waren met sensitest en toen gaf CB ook nog aan niet zwanger ... 5 dagen later was er pas op de CB te lezen Zwanger ... en kv was toen ook een knaltest... dus je moet eerst echt knaltesten hebben voor je CB zwanger aangeeft ! Maar in ieder geval gefeliciteerd !
@Niki86 vier dagen voor mijn NOD gaf kv 2voor 5 bij mij ook nog negatief aan. Op de avond voor mijn NOD (kon niet wachten tot de volgende ochtend...) gaf de test echt een heeeeel licht streepje. Binnen de 5 minuten was 'ie amper te zien. Ik had de test eigenlijk alweer weggelegd. Toch is het nog goed gekomen, zoals je aan mijn banner kunt zien. Als ik jouw tests zie zeg ik: Zwanger! Tja en die andere test moet je gewoon maar vergeten!
Nou ik vanmiddag opweg naar de KV , had om 16.15 uur een afspraak in de stad dus dacht doe ikhet wel in 1 keer, kom ik daar, hele omleiding!!!! en een drukte!!!!!!!!! ik dacht nou dan ga ik na de afspraak snel heen, helaas kon k 18 uur niet meer halen, morgen voor mijn werkan maar even heendus, ik heb late dienst, dus... morgen vroeg tijd genoeg!!! grrr wel jammer.....
ik laat het jullie weten zodra ik meer weet! ik hoopdus morgen! ik ga ervan uit dat deze test ook negatief is hoor. ik heb momenteel wel weer pijn in de borsten en ben weer misselijk, ook geen eetlust, wel trek, maar zodra ik voor het eten zit laat ikhet liever staan, dit had ikdus 2 week geleden ook al, maar ging weer over, kan ook wel ff een griepje zijn, het enige wat ik kan doen, is testen!!!!!!!!!!!!! dus morgen weten we meeeeeeeer!!!! zodra ik zoonlief naar school heb gebracht rij ik door naar de kv! als het even kan gebruik ik het personeelstoilet nog hahahah neee, komt goed....
Haha ladyblabla ik zit in precies t zelfde schuitje met dezelfde klachten!!!! Ik heb vanmiddag een pakje van de kv gehaald en zit nu heeel sterk te twijfelen of ik nu al een testje zou wagen of gewoon rustig wacht tot morgen ochtend Vind t wachten zooo vervelend
ahhhh flippo, mag ik een test lenen?? heb je al eerder getest dan? ik heb 1 test gedaan die "postief"leek. dit was eergisteren, er verscheen wel ee licht plusje, ik heb de fotos hier wel geplaatst, maar ik twijfelde omat het plusje zo licht was, vanmorgen weer een test gedaan, deze was negatief, nu heb ik de testen van cb gebruikt en ik hoorde dus dat die van KV beter reageren, dus voor de zekerheid nog een keer testen, omdatik 2 verschillende testen heb... heel apart.. =S ga je testen vanavond??????? ben je overtijd???
ben benieuwd voor je flippo!!! volgens mij kun je die kruidvat best al doen!!!! mijn huisarts zegt ook dat tijdstip niet uitmaakt voor de test.
ja dat klopt, ik heb het net online bekeken, die van kv kan je wel doen, hoeft niet persee met ochtend urine, maar wel met urine dat je echt moet plassen, dus niet dat het opgewekt is door drinken,maar goed, das volgens mij wel bekend! =)
Nou ik heb een test gedaan van de kv, had het ook al in een ander topic gezet, ik deed de test en dacht, niet zwanger, enigzins opgelucht, tja, ik zal dan niet gepland zwanger zijn en de keuze voor een tweede zal dan niet bewust zijn, maar goed, als het wel zo was , kwamen mijn vriend en ik er wel uit, ik ben er gewoon wat voorzichtig mee... maar dat ter zijde... ik heb gelijk mijvriend gebeld en gezegd dat ik een negatieve test had, toen ik de telefoon ophing keek ik nog eens goed en zie ik toch wel een streepje, HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL LICHT, nu kan ik ook gek zijn natuurlijk hahaha, tja... kortom echt duidelijk is het niet voor mij, maar ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben. voor de zekerheid test ik volgende week pas weer. ik zou jullie op de hoogte houden, bij deze gedaan, en hier nog ff een foto van de test..