Goeiemorgen! Morgen ben ik 39 weken zwanger. In mijn hele zwangerschap heb ik erg veel last gehad brandend maagzuur. De laatste 2 weken vrijwel niet maar sinds een dag of 2 is het weer helemaal raak! Ik slaap er snachts niet van. Daarbij moet ik sinds gisteren constant naar de wc, ik heb veel last gehad van obstipatie maar het is nu eerder diarree (sorry wist niet hoe anders te zeggen ) en ik ben enorm misselijk. Kortom: voel me gewoon niet lekker.. Zijn dit voortekenen? Ik las net ergens dat je in de allereerste fase van de bevalling erg misselijk kan zijn.. Wie kan me meer vertellen?? Het is ook zo spannend allemaal!!!!!!!!!! Alvast bedankt voor de reacties.... Groetjes, Blij Muisje
Oh meis...het zou zo maar kunnen...maar het kan ook zijn dat het nog wel een week duurt. Ik voelde me de week voor de bevalling van mijn eerste helemaal niet goed, maar de dag voordat het begon was ik ineens weer helemaal fit. Wel spannend, ik hoop voor je dat je je kleine snel in je armen mag nemen! Groetjes!
er zijn wel meer mensen die vlak voor de bev diaree en misselijk/overgeven hebben . ik hoop t voor je !!!!
Geen idee, maar de diaree word veroorzaakt door de obstipatie, klinkt vreemd maar zo werkt het. Neem lekker n bouilon, zoutz sterk je vast weer aan. Sterkte, zal duimen.
Bedankt voor de reacties. Ik blijf naar de wc. Krampen in mn buik..maarja..zijn dat mn darmen..dat zal dan wel.. Spannend.... Ik zal wel te ongeduldig zijn denk ik!
je mag toch ook lekker ongeduldig zijn! Misschien is het een voorteken, of misschien niet....maar je weet wel zeker dat het binnenkort toch echt gaat beginnen, misschien vandaag, misschien morgen of volgende week...maar je zult zien dat je nu met elk dingetje wat je voelt je af gaat vragen of het misschien een begin is! Totdat je echt tot het besef komt This is it! Het is eigenlijk net als wanneer je net zwanger bent, dan vraag je je elke keer af of elk krampje en pijntje ermee te maken heeft dat je zwanger bent. Meid, veel succes!!
aaaaaaaaaaarrrrghhhhhhhhhh, het idee dat ik nog 22 dagen moet wachten..nee dan word ik gek. Het zou dus wel zo kunnen zijn..hmm En Leetje: idd het is zo, als je zwanger (denkt te zijn) bent..ga je ook alles over-analyseren. Leuke vergelijking. Nou, jullie horen het wel!
Ze zeggen toch dat je lichaam zich voorbereidt op een nakende bevalling door zich te 'ledigen'. Kan best een voorteken zijn!
ik had ook vreselijke maagzuur, hoe verder in de zwangerschap hoe erger en daar werdt ik ook misselijk van dus tja t kan maar hoeft niet
Bij mij begon het de eerste keer wel zo. Maar wil je geen valse hoop geven, want in de afgelopen maand al drie keer daardoor gedacht dat de bevalling begon en beebje zit (gelukkig, ben nog niet zo ver) nog lekker warm binnen.. Heel naar die onzekerheid.. Zou wel even goed in de gaten houden of de krampen met regelmaat komen (dat deed ik in het begin niet en toen bleken ze erg regelmatig te komen, al om de 3 min, waren dus toch weeen terwijl ik dacht dat het mijn darmen waren).. En als je twijfelt gewoon vk of gyn bellen hoor, daar zijn ze voor..