Hallo meiden, Ik ben benieuwd of er meer meiden zijn die 3 dagen voor nod duidelijk positief hebben getest? Ik heb op dag 21 mijn eisprong gehad dat weet ik door tempen en ovulatietesten. Zit nu op dpo 11 en 2 duidelijk positieve testen. Testen staan in mijn album. Ervaringen????
ik 2 dagen. Maar achteraf had het misschien wel eerder gekund want ik was al misselijk. Ook wist ik precies m'n ovulatiedag.
Ik heb ook heel vroeg getest, op 11 dpo al de eerste aanwijzing terwijl ik op 17 dpo pas mn NOD had! 12 dpo was het echt duidelijk dus dat is 5 dagen eerder!
ik had 4 dagen voor mijn NOD bij de eerste en bij de tweede een digitale en kruidvat test duidelijk genoeg!
6 dagen voor nod had ik al een licht streepje en ik heb nogmaals 3 dagen voor nod getest en toen had ik een duidelijke streep. Zie de foto in mijn album! Mijn gyn gaf aan dat dit een erg goed teken was. Ik heb ook nog nooit zulke duidelijke testen gehad
Ik had 4 dagen voor mijn NOD een positieve test ( kruidvat) 2 dagen voor mijn NOD was de digitale ook positief
bij mij was het op 10dpo had meestal een lf van 11 dagen maar goed de officiele 14 was er dus nog niet. en op die 14e dag was ie echt mega duidelijk ervoor ook wel hoor maar toen was ie echt donkerder.
Meiden ontzettend bedankt voor al jullie reacties! Ik wist niet dat je zover voor je nod zo duidelijk positief kon testen. 4 dagen voor nod had ik al 2 positieve ovulatietesten en dpo 3 2 duidelijke positieve zwangerschapstesten. Ik heb even naar jullie testen gekeken en ze zijn bijna allemaal even duidelijk als de mijne. Trees fijn dat de gyn heeft gezegd dat dit een goed teken is. Ik heb 2 ma's gehad en de schrik zit er bij mij goed in. Hopelijk vliegen de eerste weken voorbij! Meiden nogmaals bedankt echt top zoveel reacties!