help positief en negatieve testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kinderwenZ, Jan 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kinderwenZ

Jan 5, 2010
    18
    0
    0
    hallo. als het goed is moet ik tussen woensdag en zaterdag ongesteld worden. nu heb ik zaterdag getest met een predictortest waarmee je 4 dagen voor je nod kan testen, en deze had een 2de streepje wel heel licht. zondag heb ik weer getest maar dan met een sensitest normale test en zag ik ook een heel licht streepje. nu heb ik vanmorgen met een clearbleu test digitaal ook voor 4 dagen voor je nod en die gaf aan niet zwanger. nu heb ik net. testen binnen gekregen van sensitest en dan de extra gevoelige die je 6 dagen voor je nod kan doen. nu heb ik er 1 gedaan met mijn urine, en 1 met water. om te kijken of ze niet altijd een vals resulaat geven. nu wat die met water natuurlijk negatief maar mijn echte test was weer positief, welliswaar weer een licht streepje maar hij zit er echt.
    Ik word helemaal gek vanmezelf wat moet ik nu??
    iemand zelfde ervaringen??

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Pff het klinkt wel hoopvol.. (al zou ik die predictor test negeren, die geeft vaak vals positief)

Over 2 daagjes nog een keer testen?
    Dan zou de streep duidelijker moeten zijn

3. kinderwenZ

Jan 5, 2010
    18
    0
    0
    jah ik heb idd eerder gehoord dat predictor vals positief geeft.
    wel raar dat er dan 1 tussen zit de negatief geeft.
    word helemaal gek vanmezelf... loop er alleen maar aan te denken..

Jij gefeliciteerd! zie dat je bijna 6 weken bent!!

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het klinkt opzich goed, al die streepjes! Zou over een paar dagen nog een keer testen, dan zou er een duidelijkere streep moeten staan.

Heb je toevallig geen foto van de test?

5. kinderwenZ

Jan 5, 2010
    18
    0
    0
    heb geen foto van de test..
    misschien dat t me lukt om er een op te krijgen.
    ga nu ff koken en dan ff proberen...

heb net da eigenmerk testen gekocht. ga gewoon PROBEREN haha
    een paar dagen te wachten..

6. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    streep is een streep.... Je kunt geen tweede streep krijgen als er geen HCG aanwezig is. Wel bínnen de afleestijd kijken, anders kan het een indrooglijntje zijn

7. kinderwenZ

Jan 5, 2010
    18
    0
    0
    Haai ik heb wel binnen de Vijf minuten gekeken dus het is ook geen indrooglijntje. Kan iemand dan ook verklaren waarom die clearbleu dan zei niet zwanger. Me hele dag was erdoor verpest. Totdat ik toch weer een streepje zag staan.

8. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    dit ben ik niet helemaal met je eens... er zijn, helaas, testen die wel een streepje kunnen geven, terwijl je niet zwanger bent...er is hier zelfs iemand op het forum wiens man een posi test had....:(

maargoed, als ik jou was topicstarter ( ben je naam even kwijt...sorry) zo ik de 2 voor 5 eurie kopen van kruidvat of trekpleister,...die geven nooit een valse streep....

succes!!

9. momhairy

momhairy Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,180
    0
    36
    kapster
    ik zou zeggen zwanger...

10. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt hoopvol meid ! Inderdaad nog ff geduld hebben, moeilijk he pfff. Ik duim voor je !

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    helaas heb ik niet zo positief verhaal over sensitest die je 6 dagen van te voren kan doen.. ik had 2 dagen achter elkaar een heel mooi 2e licht streepje en smiddags bleek die witter dan wit maar bij mij bleef clear blue digitaal ook niet zwanger zeggen en de kruitvat testen geven ook niets aan.. mijn temperatuur is vandaag naar beneden gekelderd dus ik verwacht vandaag of morgen ongi te worden.

ik kan dus nog niet 100% zeker zeggen dat het vals was maar ik weet wel dat ik ze niet meer gebruik!

dit was mijn test van gister ochtend
    View attachment 41488

ik hoop natuurlijk dat jij gewoon zwanger bent!!
    succes!

12. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
  13. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    vervelend he, dat er testen zijn die positief aan geven en vervolgens niet de waarheid blijken te spreken... zou verboden moeten worden... ik zweer echt bij de 2 voor 5 van kv of tp...heb er eigenlijk nog nooit iets negatiefs over gelezen volgens mij?

succes in elk geval en ik hoop dat we allemaal binnenkort een echte positest in handen hebben...

liefs

14. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Bij mij zegt de KV 2 voor 5 heeeeeeeeeel licht ja
    en de Clear-blue digitaal 'Niet zwanger'.
    Heb ze echter beide vanmiddag pas gebruikt, dus geen ochtend urine.

Waar moet ik nou vanuit gaan :(
    Morgenochten probeer ik de 2e KV

15. Seth

Seth Niet meer actief

:$:$:$........:D

Denk van ja hoor....
    kv heeft gevoeligheid van 20.... en cb van 25 volgens mij....
    ennuhhh als je dan test... doe dan iig ochtendurine.....:D

duim, duim, duim, duim....... ik zit morgenvroeg.. achter de pc...:D

16. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Foto ! ! ! !

17. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    ECHT WAAR ZVDH!!! WAUWWWWWW hebben ze dus toch te vroeg geprikt ;). Hoeveel DPO zat je toen?

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    wat goed! bij mij waren de kv testen ook heel snel positief terwijl de cb nog even een paar daagjes nodig had.

19. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik zeg zwanger.

20. kinderwenZ

Jan 5, 2010
    18
    0
    0
    het lukt niet om er een foto op te krijgen zit te surfen via de playstation . vanmorgen weer getest en een heel licht streepje denkoveregens dat ik pas zaterdag mijn nod heb. voor mij nog even afwachten . maar begin er nu toch wel in te geloven dat het zo is . iik hou jullie op de hoogte.iedereen sterkte voor wie ook nog in spanning zitten.

Share This Page