hallo, hoop dat jullie ff jullie meningen en ervaring er bij willen zetten... ik heb een cyclus van 25 tot 30 dagen het schommelt er tussen... dus ik moet tussen 4 en 8 dec mijn nod krijgen... nu heb ik het toch niet kunnen laten en heb ik een test gedaan een kv5 en die was heel licht positief binnen de afleestijd... nu heb ik met me stomme kop een andere test gehaald van test-point... en die is voor 4 dagen voor de nod... maar die was hartstikke negatief... ben ik nu wel of niet zwanger wat denken jullie??? weet dat ik veel te vroeg ben maar heb echt totaal geen geduld...hihi... hebben jullie zoiets ook gehad en dat jullie toch zwanger bleken te zijn... graag reacties.... xxx
Heb je foto's? Tja, dat risico loop je natuurlijk wel als je te vroeg test. Ik zou zeggen, nog even wachten. Als je NOD tussen 4 en 8 december is, dan zou je nu nog theoretisch 7 dagen voor NOD kunnen zitten. En dat is wel errug vroeg om te testen lijkt mij...
Dat heb ik ook wel eens gehad. Een hele lichte 2v5-test en een negatieve van Testpoint. Het lijkt wel alsof die van Testpoint wat minder gevoelig zijn ofzo. Ik vind ze ook niet fijn, eerlijk gezegd (en veel te duur ) Helaas, het enige wat je kan doen is afwachten.. Je zit ook nog voor je NOD, dus de kans dat het misgaat (als er wat zit) is erg klein. Sterkte!
net weer een testje er tegen aan gegooid kon het niet laten... en weer een lichte streep... dus we wachten af tot morgen of overmorgen... ma idd zit ver voor me nod... dus duimen jullie mee tot ik een echte positieve test heb???? en mamacharlotte wanneer ga jij testen??? voel je al wat??? xxx
Hier sluit ik me volledig bij aan, zou minimaal tot de 4e wachten voordat je weer test en beter nog de 8e als je het geduld kunt opbrengen. (waarschijnlijk niet )
vandaag weer een test gedaan en die was weer positief... wat donkerder dan die van gister maar niet heel veel verschil... xxx
Wat spannend, tatjana! Ik hoefde helaas niet meer te testen, ik ben gisteren ongesteld geworden.. Zal voor je duimen!
Klink goed meid!!! Als hij inderdaad donkerder wordt dan mogen we jou toch feliciteren!! Heb je foto's?
Ik zie een heel licht streepje. Maar als ik eerlijk ben vind i'm ze wel op een vreemde plek zitten. Waarom doe je niet een digitale?