Grrrrrrrrrom! Niks aan, valse testen.... Maar wie weet, het kan nog....je hebt ook wel heeeeeeeeeeel vroeg getest!!
dat ik te vroeg getest heb was ik me zeker van bewust we wachten af! maar wel zuur een test met pregnant wat dus absoluut niet zo is volgens de andere testen..
En als je eens met ochtendurine nog eens test? Want dan is je urine toch geconcentreerder. En anders is het inderdaad een hele stomme foute test geweest. :x
ja dat ga ik morgen nog eens doen met een KV test. komt daar niks uit dan wacht ik af tot mijn NOD dag
zuur zeg... maar inderdaad. Misschien komt het omdat je nu geen ochtendurine hebt gebruikt en je hcg nog erg laag is. Laten we dat hopen! succes morgen en laat je weten wat daar uit komt?
Ik denk ook dat je misschien met ochtendurine wel posi test.. Ik duim iig voor je en ik kom morgen ff spieken
Ik dacht misschien vroeg maar omdat je net met de pil bent gestopt kan je cyclus ook overhoop liggen dus dat hij korter is. Dan zou je nu ook positief kunnen testen. Ik hoop dat die morgenochtend positief is!' Maar vind het wel apart. de kv test die meten met heel weinig hcg al positief, die had toch iets van een streepje moeten laten zien denk ik dan. Maar ik duim voor je!
Of ... aangezien het je eerste pilloze cyclus is, kan het zijn dat je eisprong er aan komt/is, en dat de pregnant test gereageerd heeft op het LH hormoon! Ja meiden (voordat iedereen weer begint te stuiteren ) zwangerschapstesten reageren helaas steeds vaker op een LH piek helaas !! Vooral KV en heb ook al een digi CB voorbij zien komen die posi was tijdens een eisprong
Ik heb begin vd maand een bijna positieve, dag erna positieve en dag daarna negatieve ovuluatietesten gehad, dus ik neem aan dat ik die al heb gehad.. Maargoed we zullen het allemaal zien. Net aan vriendlief verteld, die zei ook dat de tijd het zal leren.
Nou zeg,dit vind ik wel hèèl raar!! Een digitale wat vals zwanger aangeeft. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen..ik hoop op goed nieuwe!
Zo net wakker en gelijk een KV test gedaan.. Hij lijkt toch echt wit, ken niks ontdekken kwa 2e streepje.. Dus ik denk dat ik wel kan zeggen dat de digitale van test-point vals positief kan zijn!!!
Nee inderdaad! En er wordt aangegeven dat de test-point test de hcg meet vanaf 25, dan zou KV ook zeker positief moeten zijn! Maargoed de hoop is nog niet weggevlogen, heb nog 7 dagen tot m'n NOD
7 dagen tot nod? ooooooooooooow joh dan heeft die digitale het eerste uitstootje hcg gemeten Nee dat is flauw! Kan me echt niet voorstellen dat een digitale zwanger zegt zonder hcg!!!