Hoi Allemaal, Zojuist een Ovulatietest gedaan van de kruidvat.. Deze geeft knal roze streepjes aan. Alleen heb ik deze keer voor het eerst direct volgende dag na mijn laatste menstruatie getest.. Zijn er hier meiden die ook zo vroeg hun EI hebben? IK heb zelf echt een "drama" cyclus! kan er geen pijl meer op trekken.
Wat mij nu te binnen schiet.. : Is het uberhaupt mogelijk om zo vroeg na je menstruatie al vruchtbaar te zijn?
Nu vertrouw ik persoonlijk de ovutesten van de kv niet helemaal maaruhhh... weet je zeker dat je niet tóch zwanger bent dan? Lijkt me namelijk heel vroeg voor een posi-ovutest. Maar iemand die in het zelfde clubje schrijft als ik had ook onverwachts vlak na de ongi een posi-ovutest. Dus het kan wel. Voor de zekerheid klussen en doortesten zou ik zeggen.
Dit zijn wel duidelijke streepjes.. Ik snap er werkelijk niets van.. Heb een cyclus van ruim 55 dagen achter de rug. ONG geweest en nu direct een ovulatie test gedaan.. zie afbeelding. Vindt het erg vreemd dat direct na ONG zo positief kan zijn. Wil vanavond weer een testje doen.
Zo die knalt van mn scherm af haha! Ben benieuwd hoe je test vanavond is! Kan je niet ook een zwangerschapstest doen? Succes!
De Kruidvat ovutesten staan hier zeer slecht aangeschreven.Bij sommige vrouwen blijven deze een week lang positief! Dus kan ook goed zijn dat ze nu bij jou een week lang positief gaan aangeven. En dan weet je dus nooit wanneer je eisprong plaats zal vinden. Mijn advies: gebruik ovutesten van een ander merk, bijv. Sensitest.
Dankjullie wel voor de reacties. Zwanger lijkt me zoo onwaarschijnlijk. Heb een cyclus van 55 dagen achter de rug. Heb 2x voor mijn menstruatie een zwangerschapstest gedaan. Met resultaat 2x negatief. Ook heb ik een baarmoeder onderzoek gehad. Gyneacoloog gaf toen aan dat mijn baarmoeder er vrij rustig en goed uitzag. Als ik zwanger ben, dan had ze dat toch wel gezien.. Hoop ik! Nu begonnen met OVU testen en deze geeft posi aan. Deze van de kruidvat zitten a 5 stuks verpakt voor 11 eur. Weet het allemaal niet meer. Kan het uberhaupt wel zo vruchtbaar direct na je menstruatie?
Hoi Veratje, Het is mogelijk direct na je menstruatie een eisprong te hebben maar de kans is heeeeeeeel klein, als ik jou was zou ik toch nog maar even een zwangerschapstest doen en als deze negatief is toch overstappen op een ander merk ovulatie testen. Succes!
Wat mij zou zeggen is dat je geen menstruatie hebt gehad volgens de boekjes en eventueel zwanger zou zijn?????????????????????
Dankje voor de reacties.. Ik durf bijna geen zwangerschap test te doen, vooral omdat ik ook een onderzoekje heb gehad.. Zou ze het dan niet gezien hebben? En ja inderaad heb ik niet een normale menstruatie achter de rug. Ik weet nu niet of ik kruidvat niet moet vertrouwen of ik een zwangerschapstest moet doen. Vanavond weer een testje gedaan en deze is ook positief. welliswaar niet zo perfect knallend als de 1ste. Wordt er ook zo gek van!
Eigenlijk wel ja.. hahah ik ga maar toch eens vragen of mijn man een zw testje haalt voordat hij thuis komt. Nee heb je, en een ja kun je krijgen. als ik niet zwanger ben, dan ga ik morgen een sensitest of clearblue proberen.
Kv staat bekend om valse testen! Althans de ovu testen. Na ovulatie blijven ze veelal positief. An ook da je zwanger was maar nu niet meer, vmk dus. Dat komt overeen met het feit dt hij nu weer lichter wordt! Ovu reageert ook op hcg..... Ik heb weleens positieve testen gehad die lichter werden en ds een vmk.
Ik dacht pas ook een positieve ovulatietest te hebben op dag 9. Maar achteraf was hij vandaag pas positief. Ik test met de midstream testen van zwanger en kids. Ben aan het googelen geweest en het schijnt dus wel te kunnen, een eisprong zo kort na je menstruatie... ik hoorde ook van meiden uit het topic waar ik veel schrijf, dat het heel goed kan dat ze vlak na je ongi (bijna) positief lijken, daarna weer afnemen en dan alsnog een paar dagen later positief zijn. Maar moet erbij zeggen dat jouw eerste test knallender is dan die van mij was op dag 9.
Kon niet wachten hebben een zw test gedaan.. Zoals verwacht negatief.. Of die Kruidvat testen zijn ombetrouwbaar, of ik ben echt snel na mijn menstruatie vruchtbaar.. Who knows?? In iedergeval klussen... En blijven OVU testen..Ook met andere merk
@ Veratje: ik heb goede ervaringen met de testen van zwanger en kids. Alleen deze maand is het bij mij ook een warboel. Bij KV had ik continu streepjes, ik werd er geen wijs uit. Bij die van Z&K zag ik het tot nu toe van wit, naar vaag, naar positief, naar vaag en naar wit gaan. Binnen een week zeg maar, ik vond die testen tot nu toe het duidelijkst en heb ook nog andere merken geprobeerd.