Haha amanda ik vrees t wel! En emib ja dat dacht ik dus ook! Ook altijd zo gebleken hiervoor bij mij!
IK heb hetzelfde gehad. Bij mij reageerde hij op mijn eisprong. Ik heb ook allemaal klachten van de hormonen na de eisprong. Ze blijven aanhouden tot mijn ongesteldheid. Dus ik denk dat je twee weken moet wachten helaas. Bij min was het ook een flinke teleurstelling.
Ja ik vrees t..kijk wij wilden nu nog geen kleine erbij maar vw de streep en eerdere ervaring.. waren we blij..en dan dat t evt niet..of toch wel zo is..dat maakt t zo slopend. Ik heb met mijn dokter gebeld ik was 1 of 2 maart ongi dus nu op of 1 dag voor nod. Geen spoortje bloed dus ff afwachten en evt morgen testje..
Wederom werd ik wakker om 6 uur om te plassen.. dit x met 1 borst in de fik! Ik geef nog bv maar dit heb ik niet eerder gehad ja met de zw van mn dochter toen ze er net zat.. zometeen test! Nog geen rood te spotten en nu 2 dagen overtijd/minstens 1
Had ook eerst negatieve testen dan een lichte2v5 en negatieve cbdigital, 4dagen later had ik mooie positieve 2v5testje Ik gun het jou van harte dat je over paar daagjes ook een streepje mag zien staan
Vk gebeld.. alles verteld en zij denkt dat t idd zo is als ik denk.. en dat de hcg gewoon wat traag oploopt. Heb nu cb digitals gehaald..maar zijn die ook echt beter? 20 euro voor 3 is behoorlijk duur.... testen ze echt vroeg goed?
Heb iig opdracht gekregen om de 2 dagen te blijven testen want als ik een positief heb kan ze een echo aanvragen.. jammer dat je niet gelijk bloedonderzoek kan doen :/
Maar als je eerst pos test en nu neg, dan loopt het niet alleen niet op, maar zelfs af. Snap idd je vk ook niet zo goed als ik eerlijk ben. En een bloedtest kun je volgens mij bij de ha gewoon aanvragen hoor! Persoonlijk denk ik dat de testen op je ovulatie hebben gereageerd of dat je heel pril zwanger was wat voor je nod al mis ging, wat natuurlijk heel vaak gebeurd zonder dat mensen het weten.
Denk ik ook eerlijk gezegd. HCG schommelt namelijk niet wat LH wel doet. HCG hoort te stijgen en niet af te lopen. Mocht het op je ovulatie hebben gereageerd, tel dan eens twee weken bij die ene positieve test op. Dan heb je je NOD. Wordt je dan ongesteld, dan weet je dus waar die test op gereageerd heeft. En het kan inderdaad ook vroeg mis zijn gegaan, nog voor je NOD. Verder gewoon de huisarts bellen en niet de verloskundige of je een bloedtest mag.