Ik denk dat die test gereageerd heeft op mn ei (kv 2v5) mn ei komt eigenlijk altijd wel op tijd en ik voel m ook wel.. dit x was t wel heftiger hoor heb gewoon pijnstilling genomen die nacht zo pijn deed het.. ik weet ook niet hoe het allemaal zit ..wat ik wel weet is dat ik 7 zwangerschappen heb gehad waarvan 4 uitgezeten en ik onderhand echtt wel weet hoe ik me dan voel.. dit is alleen zo een zenuwslopend wacht proces..bah!
Dat van de vk heb ik mn vraagtekens bij omdat ik nooit advies heb gehad om maar om de dag door te blijven testen en zodra ik een pos. Test had meteen op echo afspraak k9n..vorige x dat ik erge pijn had ( bleek mk 6 wk) werd ik meteen doorgestuurd!
Ik wou iig even sterkte wensen pfff wat zenuwslopend dit...hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt..
Dankjewel! Wat lief van je.. het is idd zenuwslopend en het is nog steeds spannend, nu 8 dagen overtijd gister alleen een beetje rozig afscheiding vandaag weer..meer niet! Nu afwachten of morgen het schaduwstreepje van gisteren een beter streepje is.. iig nog niet veel duidelijkheid