Namens een zwangerschapspaginaccountloze vriendin wil ik jullie vragen mee te kijken en te denken want gewoon wachten is nooit leuk Ze is 28 januari voor het laatst ongesteld geweest dus dag 23 vandaag. Ze heeft geen idee wanneer haar eisprong is geweest (wel geprobeerd strategisch te seksen) en test nu net dit; hij kwam pas na 15 minuten maar is wel echt roze en is een soort streepje met vlek ernaast.. Wat denken jullie?
heel lastig. Heb even ingezoomd maar het lijkt meer een vlek. Doe eens een paar duppels water op het gedeelte wat je in de urine houdt en maak als het water is doorgelopen nog eens een foto. Als er dan een streep blijft staan ben ik hoopvol als het weg is dan is het waarschijnlijk een ophoping van kleurstof geweest
de action had een lading testen met zo'n stukje plastic voor het venster. Is dit zo een? In december heb ik die nml ook gehad en daardoor liep de urine niet goed door de test en gaf het een streep/vlek/reactie. zo ziet deze er eigenlijk ook uit
Het is wel een Action test inderdaad. Ik geef de water tip door, bedankt! Geloof dat ze morgen Kruidvat gaat proberen
Deze lijkt op mijn test van afgelopen december. Toen zat er een laagje plastic op de test die de vloeistof deed ophopen. Ik heb toen bij de volgende test eerst de test gesloopt het laagje plastic verwijderd en uiteindelijk stond er bij mij wel een tweede streep. Hoop dat dat ook voor je vriendin zo is.
Ze heeft vanochtend een andere test gedaan maar die was spierwit Bedankt voor het meedenken iedereen!
Jammer, maar het zou nog kunnen als ze nog niet op nod zit. Wie weet krijgt ze nog een positieve test.