Hoi dit is een test van de action. Mijn cyclus is nog niet regelmatig maar vanaf afgelopen maandsg had ik eventueel kunnen menstrueren. Ik zie zelf een streep... Maar hoe betrouwbaar is action? En ik heb totaal geen symptomen..
Op welke cyclusdag zit je? Verder vind ik het er ook uitzien als een zwanger streepje. Plusminus 10/11 dpo. Over een of twee dagen nog een keer testen met hetzelfde merk en je moet duidelijk verschil zien. Dan is het goed!
Jaja duidelijk zichtbaar hoor Idd voor de zekerheid morgen of overmorgen testen maar van mijn kant zeg ik Gefeliciteerd
Oops haha ben daar ook helemaal niet in thuis haha afgelopen maandag had ik dus kunnen menstrueren als ik een normale cyclus zou hebben... Ik zit op dag 34 van mijn cyclus.
Ik kan het bijna niet geloven! Gek dat ik niks voel. Iedereen lijkt altijd zoveel te voelen... Wow... Nu kan ik woensdag niet los met sushi eten haha
Ja hoor zwanger! Gefeliciteerd meid! Ik voelde ook niks hoor, alleen wat menstruatie krampen op een gegeven moment. "Kwaaltjes" kwamen bij mij os rond week 7 (moe, misselijk) geniet er van.
Van harte gefeliciteerd! Je kan wel sushi eten hoor, maar kijk goed wat je besteld, als de vis maar niet rauw is. En dan zijn er naar mijn ervaring nog genoeg dingen die je wel kan eten. Succes en geniet vooral!