Hoi! Had 10 en 11 augustus dik positieve ovu testen en voelde 11 augustus in de avond Mn eisprong. Zou nu dus 9 a 10 dpo zijn. Ik zie een mini streepje. Is de early. Jullie?
Jaaaaa dankjulliewel allemaal! Zo fijn dat jullie de moeite namen om te reageren, geeft iets meer vertrouwen. Ik doe morgen weer een test!
Je kan de eisprong zelf niet voelen, wat je voelt is de laatste groeispurt voordat hij springt, ik denk dus dat je ei een dag later was en je nu 8 of 9 dpo bent. Ik zie inderdaad een licht streepje
Want jij kunt in haar lichaam kijken? Ik kan mijn eisprong wel degelijk voelen en dit is maand in, maand uit bevestigd door echo's en bloedonderzoek in het ziekenhuis. Zodra bij mij de ovulatiepijn verdwijnt, is mijn ei gesprongen. Dat zou in het geval van TS ook kunnen zijn, hè On topic: ik zie het streepje ook, spannend!
Ja is zo! Maar had die zaterdag en zondag in ieder geval flink eipijn en zondagavond trok dit weg... Zoooo spannend allemaal weer. Heb een zoontje van zes uit mijn vorige huwelijk en ben nu met mijn huidige man 5 rondes aan het proberen, zou zoooo gewenst zijn. Met mijn ex eindeloos geprobeerd zonder resultaat, dus zou heel bijzonder zijn nu.
Zie m ook op de onderste. Die tegen het licht in zie je het stukje verdikt plastic wat in de test zit. Als je me snapt haha
Ja gister een early gedaan en nu de expres, helaas spierwit.. ben op vakantie dus kan ook geen andere halen. Ook nog niet ongesteld en ook geen PMS klachten dus... ♀️ Als ik echt pas 9 a 10 dpo ben dan kan het ook nog te vroeg zijn natuurlijk. Maargoed, kan ook dikke vette pech zijn dat de test van gisteren heeeeel vaag iets positiefs liet zien.. pff spannend allemaal