Sterkte voor morgen, snap dat je het spannend vind na alles wat je al op je bordje hebt gehad de afgelopen periode. Hopelijk helpt het en krijgen ze alles weg zodat je eindelijk weer verder kunt... kan me zo goed voorstellen dat je er echt wel klaar mee bent zo langzamerhand
Thanks voor jullie berichtjes! Ik zal zeker een update plaatsen als het achter de rug is. @zwaaistaart Wat fijn om te horen dat je die verdoving niet voelde! Ik hoop heel hard dat dat bij mij ook zo gaat zijn.
Wat fijn zeg dat je snel terecht kunt..hier duurt dat vele weken ik heb laatst een hystero gehad, zonder verdoving, dat was goed te doen. Heel klein beetje restweefsel nog weggehaald toen. Maar ik kreeg achteraf ineens erge baarmoederkrampen waar ik flink wat pijnstilling voor nodig had. Maar als je die al neemt dan voorkom je dat ook dus ik denk dat het echt mee zal vallen. Veel succes en morgen eindelijk schoon!
Jeetje meid wat een ellende zeg. Heb net even je topic gelezen, ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu achter de rug wilt hebben en niet nog een week. Heel fijn dat je vriend mee mag, die support kun je goed gebruiken. Heel veel sterkte morgen!
Vreselijk helaas. Het moet volgende week opnieuw, maar dan onder narcose. De pijn was afschuwelijk, zo erg dat ik bijna bewusteloos was. Ze waren me bijna kwijt en daardoor was het niet meer verantwoord om door te gaan. Ik had nooit gedacht dat de pijn zo vreselijk zou zijn, anders had ik het nooit gedaan. Inmiddels ben ik de hoop compleet verloren. Ik kan niet meer geloven dat dit ooit nog goed komt na deze eindeloze ellende. Waarschijnlijk wordt die narcose ook een hel, en gaat ook dat weer vreselijk mis. Alles gaat ten slotte constant fout, dus waarom zou dit ineens wel goed gaan...
Wat vervelend om te horen, en vooral dat je dit gevoel hieraan hebt over gehouden. Mijn ervaring is dat onder narcose het juist prima is, ik hoop dat dat ook jouw ervaring wordt. Kunnen ze dan meteen een curretage uitvoeren indien nodig? Dan heb je het maar achter de rug. Ik heb dat ook onder narcose laten doen en dat was achteraf een grote opluchting. En geef de hoop niet op, kijk maar rond op dit forum. Het is alleen enorm moeilijk om dat te geloven als je er midden in zit. Wees lief voor jezelf en hou ons op de hoogte.
Dankjewel voor je berichtje. Je hebt gelijk, het is super lastig om het in perspectief te zien als je er midden in zit. Ik zit al 2 maanden in de pijn en ellende, totaal niet de zomer die ik me had voorgesteld. En dan gaat alles ook nog constant fout medisch gezien. Hoe was jouw narcose? Heb je echt niks gevoeld, en hoe was het slapen en ontwaken? Ik ben daar zó bang voor... Dat van die curretage zal ik eens vragen trouwens, dat is wel een goed idee.
Ja, zo was het voor mij vorig jaar van augustus t/m oktober... heel vervelend. De narcose was heel goed te doen, het zijn hele lieve mensen die je heel goed begeleiden. Ik moest kiezen tussen narcose of ruggenprik, ik twijfelde en toen ik daar lag had ik het moeilijk vanwege mijn ervaring op de NICU met mijn zoontjes die uiteindelijk zijn overleden (er kwamen allemaal herinneringen naar voren) en ze begeleide mij daar heel goed in en we waren het eens dat narcose het beste is. De narcose in gaan ervaar ik als heel prettig, ik heb helemaal niets meegekregen en wakker worden was prima. Ik kreeg een raketje of perenijsje en daarna ging ik rustig naar de afdeling en was ik zo opgelucht dat ik er een streep onder kon zetten. Denk bij het in slaap vallen aan je nieuwe huis en andere leuke dingen, dan komt het goed. Heel veel sterkte toegewenst!
He pieterkonijn wat naar zeg!! Ik heb ook een curretage onder narcose gehad ivm missed abortion en dat ging super snel allemaal. Ik duim voor een betere ervaring!! Sterkte maar weer
Wat vervelend zeg dat het zoveel pijn deed! Narcose was bij mij even vervelend omdat ze mis prikte en ik er niet goed tegen kan als er vloeistof in wordt gespoten. Ik zou toch vragen of het restweefsel niet met hysteroscopie weggehaald kan worden, dan loop je weinig kans op verkleving anders zit je daar straks ook nog mee na een currettage . Veel sterkte, het komt goed maar nu even dikke ellende en dat is gewoon supershit.
@PieterKonijn , even een dikke digitale knuffel. Wat weer een tegenvaller dat dit nu ook nog niet gelukt is en je nu weer een knal hebt gekregen. Ik hoop zo voor je dat de volgende keer onder narcose alles goed gaat en je eindelijk kunt zeggen dat dit traject afgesloten kan worden, medisch gezien. Veel sterkte volgende week.
Oh nee toch, ook dat nog!!wat vreselijk! Ik zag ook op tegen de narcose maar ik vond onder plaatselijke verdoving nog veel enger! De narcose vond ik heerlijk om eerlijk te zijn, ze stellen je gerust, je gaat slapen en volgende moment word je wakker, helemaal rozig. Dan krijg je een ijsje tot je goed wakker bent en dan mag je weer terug naar je kamer. Ik was helemaal zen erna, het was eindelijk klaar!
De ingreep is helaas verzet. We waren al in het ziekenhuis en alles, en toen kwamen ze ons alsnog afzeggen. Ik zat helemaal in de stress al, lag nog net niet in het bed. Nu wordt het maandag de 19e. Maar ik geloof eigenlijk niet meer dat het ooit nog goed gaat komen. 1e keer misoprostol: niet compleet 2e keer misoprostol: niet compleet 3e keer hysteroscopie: kon niet doorgaan 4e keer hysteroscopie: afgelast Ik geloof nergens meer in inmiddels. Wéér een paar dagen volhouden met de pijn. Wéér geen licht aan het einde van de tunnel
Nee je meent het niet he? Het zit allemaal niet mee he Ik had zo met je mee gehoopt dat het snel achter de rug zou zijn en jullie snel verder kunnen met verwerken enzo.. ik baal zo hard met jullie mee Hebben ze nog aangegeven waarom het niet door kon gaan? Wel apart hoor, dat ze je dat zo laat laten weten. Kan je niet vragen of je eerder geholpen kan worden in een ander ziekenhuis?... Dikke digi knuffel..
Ik begrijp dat dat een enorme tegenvaller is. Als zoiets gebeurd denk ik altijd maar dat er iets met meer spoed voor gaat, maar het is natuurlijk voor jou heel erg vervelend. Als gedeelde smart halve smart helpt, bij mij verliep het als volgt: 1e keer misoprostol: niet compleet 2e keer misoprostol: niet compleet 3e keer snachts naar de eerste hulp vanwege zoveel bloedverlies dat ik wegviel: hebben ze een vlies weg kunnen halen en daarna werd ik door een zeer jonge vervelende arts schoon verklaard. 4e keer controle: er zat nog steeds bloed maar volgens de gyn: ‘nee dat is nieuw bloed, u was schoon verklaard, daar vertrouw ik mijn collega op’. (Ik heb nog aangegeven dat ik mijn twijfels had over de kundigheid van zijn collega) 5e keer controle op mijn verzoek (omdat ik weer ineens heel veel bloed verloor): een zeer bekwame jonge arts die niet geloofde dat ik schoon ben geweest heeft meteen een gyn erbij gehaald, daarna direct naar de afdeling voor een curretage - opluchting. Dus ik herken je frustratie en moedeloosheid. Hou vertrouwen in jezelf en wees standvastig naar de artsen toe. Je hebt alle recht om hier een streep onder te kunnen zetten. En echt waar, voor de narcose hoef je je echt niet druk te maken.
Wat ongelooflijk k#t en frusterend Sterkte met wachten en de pijn en hopelijk de 19e wel een succesvolle ingreep
Ja de planning was heel krap, en de eerste operatie van de dag liep uit. Daardoor kon mijn operatie van 13:00 al niet meer doorgaan helaas. Moet zeggen dat ik die planning ook niet echt snap, maar ok... En ik ga sowieso nooit meer terug naar dit ziekenhuis! Vind dit echt te gek voor woorden. Eerder gaat helaas niet, heb het al via de huisarts geprobeerd maar mijn situatie is geen spoedgeval. Wat een verschrikking voor jou . En wat fijn dat je nu eindelijk normaal kunt ademhalen zeg. Ik ben zelf per ambulance afgevoerd omdat ik in elkaar zakte. Ik dacht dat ik doodging toen ik op die brancard werd gehesen. Vreselijk was dat. Ik herken de ellende dus heel goed inderdaad. Overigens ben ik ook 's nachts op de spoed beland, waar ik OOK een vreselijk vervelende jonge arts kreeg. Echt een heel irritant ventje, mijn vriend heeft bijna een klacht ingediend daarna. Hele verveelde houding, alsof hij het allemaal maar saai vond, mijn spoedgeval. Moet zeggen dat dat er wel voor zorgt dat ik niet zo snel de spoed zal bellen in het vervolg. Maar goed, maandag is alweer bijna. Nog maar héél even...
Wat naar meis ..Maar het komt goed, je wordt nu even heel erg op de proef gesteld. Ik hoop dat je over een jaartje hierop kunt terugkijken als even een zwarte bladzijde voor het mooi roze babyboek echt begint. Overigens zsm bij nieuw ziekenhuis aanmelden want op afd gynaecologie er vaak lange wachttijden