Paarse Clearblue knippert niet

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by BryceQuinlan, Jun 11, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BryceQuinlan

Mar 11, 2022
    15
    3
    3
    Female
    Lunathion
    Sinds een paar maanden gebruik ik de paarse Clearblue ovulatietesten die horen te knipperen op de dagen dat je verhoogd vruchtbaar bent voordat er een LH-piek is. De afgelopen maanden dat ik deze testen gebruikte had ik geen knipperende smiley. Mijn testen waren steeds negatief en dan ineens positief. Vandaag had ik voor het eerst een knipperende smiley, terwijl ik 2 dagen geleden eigenlijk al een positieve test had verwacht. Hierdoor begin ik mij af te vragen of mijn oestrogeen waardes misschien steeds te laag waren. Weet iemand wat het betekent als je nooit een knipperende smiley krijgt? Wij zijn al ruim 20 rondes verder (ik ben de tel al kwijt), dus ik vraag me af of dit er mee te maken kan hebben dat het ons nooit gelukt is zwanger te raken.

2. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

May 26, 2021
    5,077
    4,588
    113
    Female
    Ik kan geen antwoord op je vraag geven maar wel ervaring met de paarse CB testen. Bij mij bleef deze juist soms belachelijk lang knipperen. Ik ben overgestapt op de roze en vind die echt veel fijner:thumup:

Share This Page