HELP! positieve test???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cupcake85, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Nou dames... Arian en Marieke1983 hadden "gelijk" ...
    Ik ben vanmorgen ongesteld geworden.

Ik heb de test niet laten zien aan mijn vriend, wilde hem niet onnodig blij maken met een vaag streepje, wilde wachten tot ik een knalstreep had.

Nu gaan we gewoon lekker klussen in de 2e ronde! Ook leuk :D

2. Alita

Alita Niet meer actief

sorry maar je test was vrij duidelijk positief vindt ik:(
    Misschien was er wel iets maar is het foutgegaan:(

3. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ja dat zou natuurlijk kunnen... helaas komen we daar nooit meer achter. Ik ga gewoon met goede moed de tweede ronde in :)

Mijn cyclus heeft nu 30 dagen geduurd, en ben daar ook best tevreden mee.

4. Alita

Alita Niet meer actief

Jazeker je hebt gelijk...wil je ook niet rot laten voelen maar ik vondt je test vrij duidelijk....

Op naar de volgende ronde meid!!

5. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    jammer zeg!!!

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    he wat jammer. nieuwe ronde nieuwe kansen

7. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Jammer meid! Vol moed op naar de volgende ronde! ;)

Mijn "vals-positieve" was toen ook van de kruidvat helaas... Dus een streep = niet altijd zwanger.. Helaas.

Succes de volgende ronde!

8. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi hoi

sorry dat ik er nog ffe tussen door val

het hoeft niet altijd zo te zijn als je ongesteld wordt dat het kindje er niet meer zit mijn zus is tot 3x toe ongesteld geweest en had zo doende dan ook niet in de gaten dat ze zwanger was....

nou wil ik je natuurlijk niet te veel hoop geven maar misschien nog een keer testen naar je menstruatie???

groetjes en succes

9. Alita

Alita Niet meer actief

Ja het kan hoor wat je zegt....maar dan moet toch je test duidelijker worden...en het zijn uitzonderingen natuurlijk...

10. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Cupcake, ben je duidelijk ongi of is het enkel wat bruinverlies?? wil je ook geen valse hoop geven maar je streepje was echt wel duidelijk... misschien is dit enkel innestellingsbloeding??

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa ik heb ook mn twijfels cupcake...hoe zit het met krampen enz?

12. me83

me83 Niet meer actief

ja idd.. anders zowiezo een vroege miskraam hoor.. maar altijd na je ongi even testen of je streepje minder is als ervoor... want een ongi hoeft niet altijd slecht te zijn!

13. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

Dat het bij jou zo is hoeft het bij een ander niet zo te zijn

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jammer dat je ongestekd bent geworden.succes in ronde 2 hopelijk dan wel raak

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dus als je een hele lichte streep hebt en je word ongi dan ben je of nog zwanger, of je hebt ten alle tijden maar een MK ????

Doe ff normaal zeg!!! Vals positieve strepen komen echt wel voor hoor! Ik lees veel verhalen hierover (Ja ook met de kv 2 voor 5), meiden die bloed hadden geprikt en was nega, en test was heeeel licht posi !
    Heb zelf ook regelmatig vals positieve testen gehad (liep toen ook in mmm voor zwangerschap) en dat werd gelijk met een bloedtest gecheckd en mijn hcg was toen altijd 0!

Nee jongens ,..... gewoon iedereen met heeeele vage vals positieve testen een MK gaan aanpraten!!! Accepteer gewoon dat er ook vals positieve testen bestaan!!

16. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Noena, nee dat weet ik zelf ook wel, dat het bij een ander niet altijd zo hoeft te gaan, maar ik wil gewoon zeggen, hou er er rekening mee dat het niks is, of dat het nog alle kanten op kan gaan..!

Zoals hierboven al wordt gezegd, de laatste tijd zie ik veel kruidvat 2v5 testjes die "vals-positief" zijn, of gewoon niet goed zijn..
    Vandaar dat ik gewoon even "waarschuw", we zitten hier toch op een forum om meningen te geven en ervaringen te delen?

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik heb zelf ook te vaak vals positief getest met een kv2v5. Binnen de 5 minuten stond de streep er dan bijna niet maar 10 minuutjes later wel.

Dan zag het er ook zo uit als bij de TS.

Deze keer stond er binnen de 5 minuten een streep en had ik goede hoop dat het deze keer een goede test was.

18. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Dat denk ik ook dat je vooral moet kijken na hoeveel tijd die vage streep verschijnt, ik had ook al paar keer een heel vaag streepje op kv testen maar dan wel na héél lang turen en veel later dan de bedoeling is!

19. Alita

Alita Niet meer actief

relax zeg .......

Zeker zijn er ook vals positieve maar wij geven alleen eerlijk antwoord op die test van haar;)..niemand zegt het hier te weten alleen geven wij onze mening...op een normale manier;)

20. Alita

Alita Niet meer actief

Hoe is het nu TS?

Deel Deze Pagina