HELP! positieve test???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cupcake85, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Nou .. dan moet je de laatste reacties voor die van mij maar eens lezen (degene waar ik op quote).
    Die zegt dat als de test nu (na haar ongi) negatief is, ze zowieso een MK heeft gehad!

Dus ja .... ze denken het "hier" wel zeker te weten dat ze een MK heeft gehad!

2. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik voelde me aangesproken want ook ik had het over misschien een mk...

Nee tuurlijk weten wij het niet want we kunnen niet even kijken daarbinnen. Alleen vondt ik haar test behoorlijk duidelijk aangezien ik ook altijd zo begon.

Dus nee je kunt idd niet zomaar zeggen dat het zo is daar heb je gelijk in maar je reageerde zo heftig vondt ik...

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja klopt! Maar dat komt omdat de mensen tegenwoordig gelijk uitgaan van een MK als er ook maar 1 onbenullige verkleuring op een test staat. Zo'n verkleuring is niet alleen door hcg aanwezig, maar vaak ook door een stofje in je urine, of door het opdrogen!
    Mensen praten hierdoor zo snel zichzelf (en andere) een MK aan, terwijl er 9 vd 10 keer nog niet eens een zw-schap was.

Daar kan ik mij heel erg aan storen ja! En dan reageer ik wat heftiger dan ik normaal zou doen (heeft zijn redenen)

4. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hoi iedereen,

Ik heb echt wel het gevoel dat ik echt ongesteld ben hoor... Gisteren flinke krampen gehad, die zijn vandaag gelukkig wel weer over. Ook verlies ik helder rood bloed/slijm.

Ik denk zelf niet aan een MK, maar ga voor de zekerheid wel even testen na mn menstruatie. Misschien lag het aan de test, who knows...

hoop iig dat deze dagen weer snel voorbij zijn!;)

5. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik heb ook vaak zat een lichte streep gehad met KV, terwijl mijn man en ik niet op de natuurlijke manier zwanger kunnen raken.. Dus als ik volgende week eindelijk mag testen dan moet hij wel knallend zijn, want lichte streepjes vertrouw ik iig niet meer..

6. Alita

Alita Niet meer actief

Ja dat er vaak streepjes te vinden zijn op de kruidvat terwijl er niks was kan best...ik kan enkel alleen over mij praten...

@RogiJuli ja ik weet wat je reden is om ze te reageren maar toch vindt ik ook dat je normaal kunt reageren toch?

Ze zegt nu zelf gewoon ongi te zijn en dat ze misschien nog gaat testen...dan is het toch goed zo...

7. Alita

Alita Niet meer actief

Nou je streep was zo licht dat het na je ongi geen zin meer heeft denk ik...je zou ook nu kunnen testen om te kijken of er nog wat hcg is....als je al een mk hebt gehad;)

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Over het algemeen zal een vmk na een licht positieve test veel vaker het geval zijn dan een vals positief streepje... Door een forum als deze lijkt hey alsof een vals streepje heel vaak voorkomt. Het blijft echter in het grote plaatje een zeldzaamheid. Ik vond deze test duidelijk. (en ja ik heb genoeg ervaring met testen en streepjes)

9. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hallo mensjes

hier was ik dan ook weer even....

@RogiJuli: ik denk dat jij al net zo lang en misschien wel langer bezig bent om kindjes te krijgen dan wij dus ik snap aan de ene kant je frustratie... maar zoals al meerderen hier zeggen wij geven onze mening en wat wij er van denken maar wij kunnen ook niet even gluren...

@ de anderen: mijn bedoeling was niet om deze hele discussie op te wekken...

@ over me zelf: ik heb zelf met kvk bij de 5de min licht posi getest dus ook ik zie dit tweede lijntje voor de eerste keer in 2,5 jaar...

10. me83

me83 Niet meer actief

juist en dit bedoel ik dus ook.. ik vond de streep donker genoeg om posi te zijn.. ik heb pas een vmk gehad met 3 dagen posi testen.. en late ongi.. dit was dus een vmk.. niet mk .. maar vmk.. gebeurt bij 60% van de vrouwen.. ook vaak zonder dat je het weet.. en vals posi kan ook vast ja.. maar daar heb IK dan geen ervaring mee

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik denk dat RogiJuli wel een punt heeft hoor, toen ik vals post testte met kv (en die waren echt donkerder dan deze testen) zei mijn vk ook dat het best vaak voorkomt, vaker dan veel mensen denken. Ik heb die test de afgelopen jaren wel 100x gedaan (ja erg, I know) en heb 1x posi, 3x vals posi en 96 x spierwit gehad.

Of het nu een vmk is of een vals posi test, het is en blijft een enorme teleurstelling. Erg vervelend voor ts!

12. me83

me83 Niet meer actief

tuurlijk heeft ze een punt.. iedereen hier heeft een punt.. want iedereen ziet het anders.. ik wilde niet zeggen dat het is zoals ik het zie.. maar dat het mijn mening is.. sorry als het anders overkwam en gelijk een discussie losmaakte

ik heb wel een vmk gehad en wist zeker dat ik zwanger was.. en nu weer posi getest en bruinverlies en voel me 100%zwanger .. hopelijk niet weer een vmk.. wens het dan ook niemand toe en hoop voor ts dat ze dit niet heeft gehad.. maar alles is mogelijk..

desnoods kan ze altijd nog naar de HA gaan als ze het niet vertrouwd

13. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Bedankt dat jullie allemaal zo meeleven :)
    Het heeft zelfs een hele discussie opgewekt...

Ik blijf zelf uitgaan van een gewone menstruatie, het kan natuurlijk altijd een vmk geweest zijn...ik weet dat dat heel veel voorkomt zonder dat vrouwen het weten.
    Ik blijf er vooralsnog nuchter onder, het was tenslotte pas de eerste ronde. Maar als je een tweede streepje ziet verschijnen voor de allereerste keer dat je uberhaupt een test doet, tja dan slaat je hart toch een beetje op hol...;)

Dit topic kan wat mij betreft nu wel gesloten worden.

14. Alita

Alita Niet meer actief

Ja natuurlijk meid is het even schrikken en idd het was pas de eerste ronde... succes verder hoor!

En je kunt het even melden door op het gevaardriehoekje te klikken...om het topic te sluiten

Deel Deze Pagina