2 weken over tijd maar negatieve testen!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xbloemx, 28 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbloemx

xbloemx Nieuw lid

1 apr 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie o wie heeft hier ervaring mee!

Ik ben al 2 weken over tijd en al 3 testen gedaan maar negatief:(
    Heb normale cyclus van 28 dagen en zit nu op dag 43 en al een jaar gestopt met de pil.
    Heb wel pijn in me borsten, maar weet niet of dit nou een teken is dat ik alsnog ongesteld ga worden of toch zwanger kan zijn.
    Ik heb maandag afspraak bij de dokter staan dus nog even afwachten, maar vroeg me af of iemand dit herkent of ook heeft meegemaakt.....

liefs xbloemx

2. Chico

Chico Actief lid

1 aug 2008
    184
    0
    0
    nee, sorry, nooit meegemaakt. maar misschien dat de huisarts uitsluitsel kan geven. of bloed laten testen. succes!

3. xbloemx

xbloemx Nieuw lid

1 apr 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja inderdaad maar even afwachten wat de dokter zegt maar ieder geval bedankt voor je reactie:)

4. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook ooit meegemaakt. Meestal is mijn cyclus heel regelmatig en die keer dus niet. Test bij de dokter was toen ook negatief en ruim een week later werd ik ongesteld. Ik snap hoe jij je voelt, maar wacht het bij de dokter maar even af.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook meegemaakt. Ik tempte, dus ik wist mijn eisprong daardoor heel zeker en die was keurig op dag 14 geweest, (had een strakke cyclus van 28 dagen).
    Pas 19 dagen overtijd een positieve test. 2 dagen voor NOD menstruatiekrampen, dus dacht eerst dat ik ongesteld ging worden, (ik kreeg altijd een dag van te voren krampen, dus was een dag te vroeg in principe).
    Achteraf is dat de innesteling geweest en dus pas 3 weken na innesteling een positieve test.
    We zijn uiteindelijk met de termijnecho 1,5 week teruggezet, (in eerste instantie zelfs 2,5 week), en dat heeft dus alles te maken gehad met die late innesteling.
    Testen bij de huisarts heeft niet zoveel zin, een bloedtest eventueel wel, maar niet alle huisartsen willen dat doen...

Maar behalve dit, kan het dus ook zijn dat je ei een keertje later is geweest, dat komt bij elke vrouw wel eens voor.

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Zie mijn onderschrift...

7. simone81

simone81 Lid

6 nov 2009
    60
    0
    0
    winkelmedewerker
    groningen
    komt me bekend voor negatief testen na 3 maand pas positief en was al 8 week zwanger van men 1 kindje
    nu weer bij dokter geweest zelfde simtomen als nr 1 weer negatief bloed geprikt weer negatief dokter gebeld en ik krijg nu een inwendige echo
    donderdag
    dus het is overal anders
    sterkte meiden

8. xbloemx

xbloemx Nieuw lid

1 apr 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties:)

Ik ben vandaag ongesteld geworden helaas:(
    Maandag toch evengoed langs de dokter wat vragen stellen...
    Ik vind het heel vervelend dat je zo op t verkeerde been word gezet je raakt er goed in de war van...
    Me buikpijn is dit keer wel veel heftiger als anders maar weet niet of dat kwaad kan...

groetjes xbloemx

Deel Deze Pagina