wit streep met roze rand? iemand bekend mee?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Manimoo, Jun 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manimoo

Manimoo Lid

Jun 27, 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vorig maand was ik zwanger maar na drie wk (heel pril dus) toch nog een miskraam (was niet echt gepland, dus vandaar nu pas mijn eerste echte ronde)
    Ik heb ff een vraag. Ik voelde me een beetje raar afgelopen dagen. Net rond mijn innestelig periode voelde ik flinke steken in mijn linker lies of ietjes daarboven. Kan echt moeilijk in slaap komen en heb het echt heel warm. Slaap erg onrustig. Iets meer plassen (maar goed drink ook meer). Dus dacht, ik ga ff een testje doen om uit te sluiten dat ik zwanger ben. Aangezien het ons eerste ronde is verwacht ik er niet zoveel van. Maar zoals jullie zien ben ik nu nog 4 dg voor mijn nod. Ik had nog 1 test van 2 voor 5 van kruitvat en gister teste ik in de ochtend, maar niet met ochtend urine. Die gaf echt een witte streep. (las wel dat dat niet zwanger betekend bij veel mensen)
    Vandaag had ik maar een nieuwe doos gehaald en kreeg ik (ook niet met ochtendurine) een duidelijke witte streep met een roze randje eromheen.
    Ja ja ik moet ff geduld hebben en het over een paar dagen nog overdoen, maar mijn vraag is meer heeft iemand dit weleens gehad?
    Tja ongeduldig...Morgen nog denk ik ff eentje wagen met ochtendurine...maar voor nu iemand???

lang verhaal, maaarrrrr alvast superrr bedankt

2. bebietje

bebietje Actief lid

Jan 6, 2007
    170
    0
    0
    Kan je er een fotootje van plaatsen? Dat is mss makkelijker voor mensen om te kijken en te herkennen?!

Wel spannend hoor!

3. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    hoi manimoo,
    Ik heb dat nog niet gezien bij een kruidvat test 2 voor 5 euro. Een witte streep met roze rand? Ik zou het niet weten ;) Die van mij zijn ook vaag (na 5 min. een duidelijke streep dat ik zwanger zou zijn) dus misschien is het een verkeerde oplage hihihihi

Ik weet dat het moeilijk is om te wachten,vind ik ook :) Hopelijk betekend het dat je zwanger bent!!!

4. Manimoo

Manimoo Lid

Jun 27, 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    '

NOu zou wel willen maar krijg het er helaas niet op...het is echt licht en zonder flits is het te donker en met flits wordt het verblind:(

5. Manimoo

Manimoo Lid

Jun 27, 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte meid!! Geniet ervan he!!
    Verkeerde oplage? Volgens mij hebben die van twee voor 5 geen voor gedrukte lijn, las ik ergens... En waren niet uit hetzelfde pakje

6. bebietje

bebietje Actief lid

Jan 6, 2007
    170
    0
    0
    Jammer meis, nog maar even geduld helaas en dan nog een test er tegenaan, wie weet is het dan een duidelijkere streep?! Oh ik ken het zo goed. Ik heb ook 4 dgn voor nod een test gedaan, maar bij mij was er echt werkelijk helemaal NIETS te zien...en dus gelijk de hoop verloren dat het deze ronde raak is. Ik ga nu proberen echt maandagochtend te testen en niet morgenochtend. Maar tegelijkertijd heb ik ook heel erg veel onheilspellende buikpijn en chocozin...:(...ongi tekenen in mijn geval.

7. Manimoo

Manimoo Lid

Jun 27, 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi ja dat herken ik ook! Ik heb meestal ook chocozin..mmm nu je het zegt, klinkt wel lekker. Ik heb afgelopen week vaak ongikramp gehad dat ik zelf dacht dat ik eerder ongi zou worden... Na mijn miskraam heb ik voor de zekerheid ook nog een test gedaan en daar zag ik ook echt helemaal niks alleen heel wit gewoon. Ook niet als ik het tegen het licht aan hield... En nu wel dus daarom dacht ik misschien heeft iemand het ook gehad...
    Maar ik heb nu al hoop opgegeven..
    Alleen dat gevoel van tot de duivels zich laat zien is er toch, misschien....zucht

8. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    hoi manimoo,
    ik ben zó blij dat jij ook die test doet ;) dat scheeld gewoon dat mensen hetzelfde meemaken. Mijn testjes zijn vrij duidelijk,maarja pas na de gebruikelijke afleestijd van 5 min. Mijn man heeft er ook maar 1 gedaan zodat ik zeker wist dat hij niet voorgedrukt was ;) ik heb hem vanaaf ook nog maar eens gedaan,maar was vele malen lichter. Komt waarschijnlijk ook doordat ik al veeeel gedronken heb en de HCG mogelijk alleen 's ochtends meer te bekenen is in de urine. Morgen maar weer ff testen en als het morgen weer een streep is dan ga ik naar de dokter. Zijn er mensen die bekend zijn met het feit dat de streep wel steeds komt maar niet donkerder? Er zijn immers ook genoeg meiden die helemaal nooit een streep krijgen ookal zijn ze zo zwanger als wat hihi. maar goed,ik ga maandag lekker naar mn dokkie,dat geeft denk ik wel wat meer duidelijkheid,want ook ik heb veeeele symptomen en die zijn niet leuk :) Ik hoop dat ik jullie zometeen ook kan feliciteren,ik hou jullie ook in de gaten ;) lijkt me leuk!

Groetjes !!

9. Manimoo

Manimoo Lid

Jun 27, 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou zeggen een duidelijke roze streep is echt zwanger hoor! En volgend mij was de max afleestijd 10 min?:( Ik heb nooit een streep gehad zonder zwanger te zijn. Ook niet na de afleestijd hoor. En anders een ander merk wagen?
    Alvast een voorzichtige feliccitatie:D

10. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    hoi hoi,

nee bij kruidvat 2 voor 5 is het 5 min,maar ik heb hiervoor ook nog nooit iets gezien op die testen als het niet zo was. Mijn man heeft hem immers ook gedaan en daar is ook nu nog geen enkel indrooglijntje op te zien (ook vorige testen niet) op een test die ik gisteren heb gedaan extra was het bij de 1 wel positief,maar vandaag veel minder. Ik heb natuurlijk wel meer gedronken deze dagen,maar op clear blue was hij weer negatief. Al met al,geen pijl op te trekken hihi. Ik ben heel benieuwd hoe het met jou afloopt

11. Manimoo

Manimoo Lid

Jun 27, 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja dat had ik vorig maand ook! Veel licht positieve testen en liep al anderhalf week over tijd en de strepen bleven licht...uiteindelijk is het bij ons een vmk geworden. Mijn testjes leken erg op de jouwes ( heb ff naar je foto's gekeken).
    Belangrijk is dat het inderdaad steeds donkerder wordt:D wat dat betekend dan dat je hcg verdubbeld.
    morgen ga iknog een wagen met ochtend urine en als het weer zo raar is wacht ik echht ff twee dagen

12. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #12 maartje84, Jun 27, 2009
    Last edited: Jun 27, 2009
  13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik wil niet lullig overkomen, maar het kan zijn dat je nog HCG va je miskraam in je lichaam hebt zitten. Ik was ook zwanger en HCG bleef na me miskraam nog 6 wkn zitten..

Anders zou ik zeggen, test morgen nog een keer :) Ergggg spannend en hoop natuurlijk dat je zwanger bent :D

14. Manimoo

Manimoo Lid

Jun 27, 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey maartje,

die had ik inderdaad gelezen. Maar deze had een roze rand eromheen dus niet helemaal wit.
    Maar vanochtend 1 gedaan en die wat negatief dus. Niks meer te hopen. Volgende maand nieuwe kansen en een nieuwe ronde:)

15. Manimoo

Manimoo Lid

Jun 27, 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was sowieso geen hcg van de miskraam want had na 6dg geen hcg meer. Had toen voor de zekerheid getest en die was toen negatief.

16. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    hoi manimoo,

ik wil je geen hoop geven,maar je kunt toch pas over drie dagen testen? dus het kan toch nog alle kanten op???? :-D

XXX

17. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Als het juist die streep is die wit is, is de test negatief. Het is immers dat balkje dat moet reageren op de urine. Het kan zijn dat er teveel urine in de test zit.

18. Manimoo

Manimoo Lid

Jun 27, 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ladies allemaal bedankt voor jullie reacties!
    Ik voel de hele dag al ongi krampen vanaf gister eigenlijk...
    Dus ik denk dat ik zelf morgen al ongi word.
    En anders doe ik het over 4 dg weer over.
    Hihi, nooit te vroeg testen

Share This Page