@Zxcvb Het gaat dus ook om stelen in winkels? Dan heb ik niks gezegd, dacht even dat er met stelen ongevraagd uit de kast pakken bedoeld werd... Maar buiten het geld wegnemen om vind ik het niet per definitie heel extreem, ik heb er ook 1 pittiger type bij die behoorlijk kort uit de bocht kan komen al vanaf jongere leeftijd. Ik weet niet waar de grens ligt tussen flink tegendraads gedrag en onhandelbaar...
Oh nee, over winkels heeft ts niks gezegd. Dus nee ik ga er vanuit dat dat niet het geval is. Nee er wordt geld gestolen uit de portemonnees van de ouders
Ik denk ook niet dat ts nog gaat reageren hier. Jammer, snap nooit zo goed waarom je een topic wilt openen dan als je er toch niks mee doet
Inderdaad. Ik zag ook dat ze 5 weken geleden voor het laatst op zp was. Je weet nooit wat er intussen gebeurd is, waardoor ze misschien niet meer online komt of kan komen.
Klopt, ik heb gezondheidsproblemen gehad waardoor ik idd niet in staat was om te reageren. Was niet mijn bedoeling om jullie te negeren.
Intussen zijn de gemoederen voor nu iets bedaard. Ze steelt inderdaad niet uit winkels, puur alleen uit de kasten. Veel zoete- en geld verleidingen hebben we voor nu weggehaald. Ze krijgt voorlopig zakgeld op dr bankrekening en dat vindt ze ook prima. Binnenkort gaan we wel weer over op fysiek zakgeld wat ze dan zelf mag besteden. Ze is nu weer een paar weken naar school en groep 7 maakt wel wat indruk, dus ze lijkt wat bedaard. De grote mond is er af en toe heus nog wel, maar ze is wel vriendelijker dan voorheen. Denk dat het voornamelijk een “vrijheidsgevoel” kwestie was. Ze mag nu zelf naar dr sport/zwembad, zelf naar dr vriendinnen en een uurtje eerder weg vd BSO. Ik probeer zelf nu ook wat rustiger te blijven en niet meteen overal op te reageren of een stokje voor te steken.