Ben nog maar een beginneling met ovu-testen (Sensitest), dus vandaar deze vraag. Ik heb twee dagen achter elkaar een positieve ovu-test gehad. Gisteren was het lijntje nog iets donkerder dan eergisteren. Vandaag is lijntje bijna niet te zien, heel licht. Ik denk dat de LH-piek dus op zijn retour is. Is het aan te raden om vanavond dan nog te 'klussen' of heeft dit niet zoveel zin meer? Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven.
Volgens mij juist nog wel, want 24 tot 48 uur na de start van de LH piek springt het eitje pas en dus maak je volgens mij nog prima kansen. Succes zou ik zeggen!
ik heb 29 mei een posi ovu test gehad. Geklust op 29,30 mei en 1 juni en ik was die maand gelijk zwanger. 30 mei heb ik me ie gehad te voelen en te zien aan vruchtbaarslijm
dag allemaal, ik had afgelopen zondag 5 juli een positieve ovu test..nu hebben we de middag ervoor en de dag erna sávonds geklust...dus niet de dag zelf...denken jullie dat dat veel uitmaakt? liefs
Zaadjes blijven normaal gesproken best lang in leven, dus volgens mij is het goed hoor! 't Is gewoon afwachten.
dank je voor je reactie..zag later pas dat dit wat oudere berichten waren..pfff nog 8 dagen wachten..best lang haha knuf