Wie is er in NL. aan de DHEA.

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by chantalroel, Jul 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantalroel

Jul 26, 2012
    60
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Ik ben op zoek naar dames die ook DHEA nemen, in behandeling in NL zijn en hoe kom ik er aan.

Zal even in het kort vertellen. We hebben een isci behandeling gehad door dat mijn vriend slecht zaad had. Met de eerste behandeling hadden we
    4 embryo s. Waarvan we 2 keer zwanger zijn geworden maar helaas allebei in een miskraam is geëindigd.
    Na de miskramen hebben we het chromosomen onderzoek gehad.
    Daar uit is gekomen dat ik een ongebalanseerde translocatie heb. vandaar dat we ook 2 miskramen hebben gehad
    We komen u in aanmerking voor IVF -pgd.
    In de NL zieken huizen werken ze niet met het medicijn DHEA.
    Zijn er dames die in Nl in behandeling zijn en het medicijn DHEA nemen.

Wie kan mij aan verder info helpen over dit medicijn.
    Wel of niet gebruiken
    Bijwerkingen
    Waar is het te bestellen ?

Groetjes.

2. chantalroel

Jul 26, 2012
    60
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    Heeft er iemand ervaring in Gent of Düsseldorf met IVF -pgd?
    Want dat is voor ons nog de enigste mogelijkheid om zwanger te worden zeggen ze in NL.

3. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Ik heb mijn Dhea waarde laten prikken in Düsseldorf, dit omdat ik POF/ lage eicelreserve heb. Mijn eigen waarde is echter zo goed (13,6) dat het onverstandig is voor mij om het te gebruiken.

Ik zou je dus met klem aanraden de waarde eerst te meten, de bijwerkingen zijn wel heftig. In NL meet men een DheaS waarde, die moet je weer niet hebben.

Je kunt telefonisch contact leggen met DD, kun je meteen kome. En binnen 2 dagen de uitslag. Je kunt via de apotheek daar je bestelling doen en dan bezorgen ze thuis. Kost €100 voor een pot. Prikken kost je €50.

Ben zelf patiënt in DD, er wordt helaas geen pgd gedaan. Van Gent weet ik het niet. Donorsperma doet men op grote schaal in DD, met uitgebreide donorbank.

Nogmaals, dhea kan wonderen verricten maar pas op dat je het echt nodig hebt.

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    DHEA is ook geen medicijn, het is een hormoon preparaat ;)

Ik heb het geslikt in mijn 3e IVF in DD, vanwege extreem laag AMH. Het heeft destijds niets voor mij uitgemaakt, maar ik heb de pilletjes gewoon via de apotheek laten bestellen. Je kunt het ook online kopen.

Ik zou het niet op eigen houtje slikken overigens, er zijn wel bijwerkingen, bv. in geval van zwangerschap. Ik moest bv. de pillen 3 maanden slikken voordat we aan een poging begonnen en de waardes zijn gemonitord (ik weet ff niet meer wat de waardes waren overigens).
    De poging is pas begonnen nadat ik gestopt was.

Succes!!

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.

Share This Page