Oma heeft net op de oranje markt een Prenatal campingbedje gekocht zonder handleiding.... we komen er alleen niet achter hoe je het vouwsysteem moet vastklikken (bovenrand)... ons cambinbedje draai je een hendel om en dan staat het vast maar bij deze zit er iets van een kliksysteem in?!? Wie weet het voor me?
Open klappen: Zorg dat de middelste poot recht op blijft staan (ontspannen) Trek de randen omhoog totdat ie klikt en dan duw je de middenpoot omlaag. Dicht klappen: Eerst midden poot omhoog trekken (ontspannen) Het klik gedeelte inknijpen als het goed is zal er iets van een knopje zitten in de voering. Ik ga er van uit dat dit bij jou bedje zo is, want dit is de meest gebruikelijke manier van in en uit klappen. De Koelstra die jij hebt is een van de weinige die een ander systheem heeft dmv draaien. Hopelijk lukt het zo een beetje met mijn beschrijving.
Ohja ik kan me nog goed herinneren hoe wij twee uur lang hebben ge-emmerd met dat bedje! Wij wisten het ook niet en hebben het met zijn vieren geprobeerd. Mijn vader kwam erachter hoe het moest. Fijn dat het gelukt is!