lodger wrapper fleece

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lynn77, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Kan je de wrapper gebruiken om je kindje in te wikkelen en daarna in de wandelwagenbak te leggen? of is de logder bunker daarvoor beter (krijg winter kindje) En in bedje? Of moet je voor het bedje echt een slaapzakje hebben? En wanneer gebruiken jullie de wrapper allemaal?

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    De Lodger Bunker is meer een voetenzak maar kun je ook prima in de wandelwagenbak gebruiken. Wij gebruiken straks de Wrapper in de wandelwagenbak, ideaal en geen geklooi met dekentjes die je onder het matrasje moet proppen.
    Voor in het ledikant zou ik ze niet gebruiken. Daar gebruiken wij een laken en een dekentje voor. De Wrapper en Bunker zijn echt meer voor onderweg.

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb ook een winterkindje en heb de wrapper heel veel gebruikt. Sowieso om je baby over de gang te dragen enzo. Heel soms gebruik ik hem in de wagen (als ik haast heb en geen zin of tijd heb om jasje aan te trekken) maar in bed zou ik het niet doen. Veel te eng want fleece ademt niet en als het dan over haar hoofd zou komen... Brrrrr.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De wrapper kun je gebruiken in de reiswieg/ kinderwagenbak of in de box. In de wandelwagen gebruik je weer de bunker omdat daar gaten in zitten voor de riempjes.

Gebruik de wrapper nooit in het ledikantje, omdat ze er zichzelf in vast kunnen draaien.

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    oke bedankt voor de reacties!

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hebben de wrapper gebruikt in de wagen. Echt ideaal. Zelf afgelopen winter gebruikte ik hem nog. Ik vond het eigenlijk de beste aankoop die ik gedaan heb!

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Debora, dus je kindje kan er nog vrij lang gebruik van maken? Want ik vond hem wel wat aan de kleine kant, dus vroeg me af tot hoeveel maanden je hem gebruiken kan.
    Ik denk eraan om er twee aan te schaffen, eentje voor als we dus naar buiten/kinderwagenbak gaan, en eentje voor binnen, als kindje uit bedje komt en dat soort dingen.
    Ik ben nov. uitgerekent dus denk wel dat ik er de hele winter mee kan doen.

Ze kunnen er niet mee in de maxicosi toch? maar is zo'n logder bunker (voor in de maxi cosi)niet nog veel te groot in het begin als kindje net is geboren?

8. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    De Bunker is id wat aan de grote kant voor in de maxi-cosi. Daarvoor kun je beter gewoon een voetenzak kopen speciaal voor de maxi-cosi.
    Voor binnen zou ik geen wrapper kopen, iig geen fleece. Ik zou dan die van katoen kopen of een andere lekkere wikkeldeken. Snoozebaby heeft ook leuke wikkeldoeken.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dankje toys
    Maar de wrapper is er nu toch ook in katoen? Dan zou ik die voor binnen kunnen nemen, en de fleece voor buiten

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De lodger shelter kan in de maxi cosi. Dat is een draagzak die ook in de MC past. Maar een originele voetenzak kun je ook gebruiken in de mc.

11. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Klopt. We Lodger Wrapper is er ook in katoen dus prima te gebruiken voor binnen hoor.

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

de katoenen is wel wat kleiner.

ik heb de fleece uitvoering en die gebruik ik nu nog steeds in de bak. inplaats van het dekbedje wat bij de draemy zat. i vind het een heerlijk ding en fynn heeft er ook binnen in gelegen.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja hoor, wij hebben Finn er deze winter nog mee in de wagen gehad. Die lag dan op ligstand, en ik hoefde hem nog niet echt vast te maken in het tuigje (nu wel!) Ik kon dan niet meer het stuk over z'n beentjes vouwen maar wel lekker eromheen, en hij lag dan altijd heerlijk te slapen!
    De eerste winter kom je er zeker mee door! 2 zou ik niet nodig vinden denk ik, en andrs zou je er altijd na de geboorte 1 bij kunnen kopen.
    Ze kunnen er idd niet mee in de maxicosi omdat er geen gaten voor riempjes inzitten. De bunker heb ik ooit 1 x in het "echt" gezien bij een vrouw die hem als draagdoek gebruikte en daar lag een ienimie babytje in! Het lag lekker te slapen, maar hoe dat dan in de maxicosi uitziet weet ik dus niet!

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    bedankt meiden!
    Ik heb gekozen om voor de maxi cosi een bijpassende voetenzak te nemen, en dan gebruik ik de wrapper gewoon in de wandelwagen bak, en binnenshuis.
    De bunker vind ik er zo dik uit zien, je kind verdwijnt er helemaal in.

Deel Deze Pagina