hoeveel voeding minimaal 8 weken

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door 2jees, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Mijn meisje meld zich niet vaak, ik bied wel vaker aan maar ze wil dan niet. Is er een minimum? De groei ging wel goed laatste keer maar plasluiers zie ik niet veel meer. Wel elke keer ontlasting.

ik heb veel melk, ze krijgt ook veel binnen per voeding dus produktie zal wel goed komen ;)

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Bij de ontlasting zit vaak ook plas, al valt dat dan minder op natuurlijk :)

Als ze tevreden is en goed groeit zit het wel goed.

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Ja precies, omdat ze zovaak ontlasting heeft valt het minder op denk ik. oke ik moet over twee weken weer wegen. Ben dit niet gewend, mn oudste dochter wilde altijd wel ;)

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    De eerste weken legde ik in elk geval overdag om de 3 uur aan en s nachts liet ik haar zelf komen.
    6 voedingen is echt het minimum maar persoonlijk gaf ik zelf liever 7-8 voedingen, ook voor m'n productie.

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Na ja Red je weet dus inmiddels dat ze niet zo goed groeit ;) Ik probeer zoveel mogelijk aan te leggen meer kan ik voor eerst niet doen.

6. 2jees

2jees Niet meer actief

hier de curve.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Je moet even de curve opslaan op je pc en dan hier als bijlage toevoegen, ik kan 'm nu niet zien.

Lastig he als ze dan niet meer wil. Hier lukte het soms nog wel als ik aan bleef houden dat ze 'm uiteindelijk nog wel pakte.
    Maar ze dronk eigenlijk stipt om de 3 uur en eerder wilde ze niet. 's Nachts liet ze er toen wat langer tussen en zat toen een tijd lang op 7 voedingen. Vanaf een maand of 4 begon ze hier juist vaker te drinken.

8. 2jees

2jees Niet meer actief

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ze buigt idd af maar dat kan natuurlijk komen door verkoudheid. Als ze nu weer goed gaat drinken, zal het groeien ook weer komen en hoef je je er niet druk om te maken.

10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier is de curve van mijn dochter ter vergelijking.

Ook meerdere dipjes, maar het CB heeft me echt op het hart gedrukt me geen zorgen te maken. Ze volgt haar lijntje goed, is gezond en tevreden.

11. 2jees

2jees Niet meer actief

dankje!

Ben alleen een stijgende lijn gewend dat zal het verschil wel zijn ;)

Deel Deze Pagina