hoihoi, ik had een vraag, weet iemand hoe je erachter kan komen wie er achter een nepprofiel zit? iemand heeft mij uitgenodigd, en heeft in zijn vriendenlijst alleen maar de gebroeders saunders staan ik ben geen bekende nederlander haha, maar het moet dan wel specifiek om mij gaan, volgens mij staat er een nepfoto op, ik heb m al een keer door een fotozoekrobot over internet laten gaan, maar daar komt niets uit omdat deze persoon een zonnebril op heeft.
Wat een fotozoekrobot? hahhaa. Wat is dat dan? (ga eens even googlen) Ik zou niet accepteren.... (als ik het niet vertrouw) Vooral met profiel op HYVES, foto's enzo.. Succes ermee.
Gewoon niet accepteren. Ik ben ook al een paar keer uitgenodigd door van die vage macho's ofzo die alleen maar meiden als vrienden hebben. Nou ik hoef echt geen vrienden te worden met mensen die ik niet ken en al helemaal niet als het van die sneue types zijn .
ik zou niet weten hoe je daar achter kunt komen? miss kun je het even laten weten aan hyves zelf??? en ik zou het niet accepteren hoor!
nee ik ga zeker niet accepteren, maar er speelt nogal wat in mijn priveleven, en ik verdenk wel iemand maar wil daar gewoon achterkomen, mijn nieuwsgierigheid is groot zeg maar haha. en die zoekmachine heet tineye, er is ook een voor speciaal facebook
Daar kan je niet achter komen denk ik. Ik zou zeggen als degene je niet bekend voorkomt. Waarom accepteren dan?
Nee moeilijk hoeft het niet te zijn. Ik accepteer alleen mensen die ik ken, via forum soms en af en toe een winkel ( om te helpen)