Ik hoor vele horror verhalen over deze onderzoek... Wie kan me een beetje vertellen erover? Ik moet om half 3 met de benen in de beugels,een beetje afleiding is wel zo leuk 8)
Hoi Puzzcat eerst en vooral niet al die horrorverhalen geloven hoor ! bij mij is de hsg heel goed meegevallen. Moet wel zeggen dat ik een uurtje op voorhand een pijnstiller genomen had. Pijnlijkste vond ik eigenlijk achteraf ; toen kreeg ik een soort krampjes. Dus best iemand meebrengen om met auto te rijden. Succes alleszins ! liefs Kermit
Hai, Ik vond het ook reuze meevallen. Ik was erg bang geworden van alle horrorverhalen die ik hier had gelezen. Achteraf viel het echt heel erg mee. Gewoon proberen goed te ontspannen en ook ik had een pijnstiller (Saridon) een half uur van te voren ingenomen.. Heel veel succes vanmiddag! Gr. Daan
bij iedereen is t anders.. de een voelt vrij weinig en de ander ervaart t als horror.. bij mij was t er tussen in.. nadat t slangetje erin zat had ik enorm veel pijn. maar denk met een minuut of 2 was dat over.. t onderzoek is geen pretje maar je weet waar we t allemaal voor doen... suc6 meid!
wel vreemd dat je op dag 6 al je hsg krijgt trouwens mij werd verteld dat t tussden dag 8 en 12 moest liggen...
Ohh mijn cyclus is zoiezo erg snel met eisprongen dus het onderzoek moet voor de eisprong het liefst Dus daar gaan we voor @anouk ik moet om half 3
Suc6 alvast. Ik vond het geen pretje maar het is echt wel te doen. Zijn hele hevige menstruatiepijnen.
Het is een rare onderzoek het voelt net alsof je baarmoeder eruit getrokken word hihi Maar al met al is het te doen,mijn baarmoeder en eierstokken zien er perfect uit er zijn geen obstructies Gelukkig maar en wat leuk dat jullie zo meeleven!
Fijn dat de uitslag goed is meid! Hele opluchting hè?! Mijn HSG was echt het pijnlijkste wat ik ooit heb meegemaakt, en ik ben absoluut niet kleinzerig. Bij iedereen is het anders, maar ik wil het nooooit meer meemaken. Gelukkig heb jij het ook goed doorstaan en is je uitslag goed! Enneh: je bent ietsje vruchtbaarder in de maanden na je HSG.... . (Ik was ook meteen zwanger, alleen helaas een mk).
Ja dat zeggen ze he? Maar wat het met mij is,ik maak geen hormonen aan voor het blijven plakken van een vruchtje... Je weet wel progesteron
Oohh super meid, alles is dus goedgegaan! Zeker een opluchting he na al die horror verhalen hiero haha
Echt wel hihi Die vrouw zei ook je moet niet nagaan wat anderen zeggen je moet je eigen ervaringen beleven Het kan voor aan ander heel anders zijn Ze had gelijk,en trouwends ik mag eigenlijk niet meer op internet dingen opzoeken Dat had mijn oude gyn me verboden,waarschijnlijk omdat ik het steeds goed had whaha