Ik heb met dode zee modder gewerkt in de wellness. Er kwamen mensen speciaal voor naar onze praktijk. De behandeling is niet heel fijn, omdat het natuurlijk prikt door de zouten. Maar een psoriasis huid kan er enorm door opknappen. Let wel op dat je pure modder gebruikt. Waarschijnlijk zit drogisterijspul vol met onnodige toevoegingen.
Kreeg laatst de tip voor baking soda in bad. Wel opletten dat het ook echt baking soda is. Met dode zee zout werkt ook goed. En licht therapie en proberen stress te verminderen.
mijn vriend gebruikte altijd speciale cremes en shampoos maar alles leek weer terug bij af in periodes van stress of verlaagde weerstand, of bij weersverandering. Hij heeft een tijdje methotrexaat gebruikt maar had daar meer bijwerkingen dan baat bij. Nu spuit hij humera (biologicals) en de plekken zijn amper nog zichtbaar, en bijwerkingen heeft hij niet,
Oh die gebruik ipv scrub op mijn gezicht. Zal het eens proberen. Schijnt ook goed te zijn tegen acne (ontstekingen). Dank voor de tip