Ik ben zwanger, wie heeft ook last van rode schrale plekken??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Shweta, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shweta

Shweta Lid

12 feb 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft daar ook last van, lijkt een beetje op eczeem??

2. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Sinds een paar dagen heb ik dat ook.In mijn gezicht en mijn handen.
    Of het te maken heeft met de zwangerschap of dat het komt door de kou weet ik niet.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het is wel heel schraal weer de laatste weken, dus het zou best van het koude winterweer kunnen komen. Goed blijven smeren en is het met twee weken niet weg, dan toch eens bij de HA aankaarten misschien.

4. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij komt het door de kou. Merk alleen wel dat ik al een aantal dagen een jeukende huid heb, maar goed, kan wellicht ook komen door kou en dan lekker warm douchen ;)

5. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    ja ik heb er ook sinds mijn zwangerschap last van, is wel erger geworden door het weer heb ik het idee.
    ze zijn zo schraal dat wanneer ik eraan krats ik van die roode bloedpuntjes krijg.

6. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ik heb dat ook gekregen tijdens mijn 1e zwangerschap. In m'n rechterknieholte en binnenkant van de rechterelleboog. Ontzettende jeuk, een soort eczeem.

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ook ik heb last van een schrale, droge, jeukende huid. Normaal geen last van, ook niet als het koud is. Maar misschien is het nu toch een combinatie van de zwangerschap en de kou.

8. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Ik heb er ook last van, mijn ogen zijn helemaal rood + er zitten velletjes op. Ook op mijn voorhoofd, terwijl ik het flink goed insmeer. Vroeger had ik altijd eczeem, ziet er precies hetzelfde uit en het jeukt ook. En het is pas gekomen nadat ik zwanger ben. Op naar de HA dan maar voor een zalfje of iets dergelijks.

9. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Idem dito hier!

Heb echt een geweldig makkelijke huid! Nooit geen eczeem/jeuk/pukkeltjes of wat dan ook..!
    Maar sinds 2 weken nu ongeveer heb ik op mijn benen.. de binnenkant van mijn billen rood/paarse vlekjes en jeuken!! en erg droog!

Denk dat het van de kou komt... ofzo... smeer er steeds maar olie/zinkzalf enzo op... jeukt het minder...(maar voelt wel vies plakkerig... haha)

10. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sowieso al een huid allergie, en ik merk dat die serieus erger is geworden sinds ik zwanger ben. Gelukkig dat ik er pilletjes voor heb die veilig zijn... maar normaal moet ik er misschien eentje per week nemen, nu heb ik gewoon elke dag wel jeuk. Gezellig! :p

Probeer te warme douches te vermijden, en zeker niet krabben, daar krijg je alleen maar sneller striemen van.

Deel Deze Pagina