Welke zwangere vrouwen willen mij helpen? Klein leuk testje!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sasgirl, Feb 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasgirl

sasgirl Actief lid

Feb 21, 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Beste zwangere vrouwen op deze site,

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie kleine wonder en dat jullie zwangerschap voorspoedig mag verlopen! :D

Ik ben nog hard aan het proberen om zwanger te worden en heb maandag 25 februari mijn NOD. Nou heb ik wel wat symptomen maar ik heb ook een testje gedaan en vroeg me af wat de waarde hiervan was.

Het testje is als volgt:

Men neme een gladde ring (bijvoorbeeld je trouwring) en doet deze aan een touwtje/draad. Je laat de ring aan het touwtje boven je buik hangen en als deze spontaan begint te bewegen ben je zwanger.

Althans dat heb ik op internet gelezen dat als dit gebeurt dat je dan zwanger bent! Nou gebeurt dat bij mij maar ik heb het hiervoor nooit geprobeerd. Hoop zo dat ik zwanger ben vandaar dat ik zo benieuwd ben!

Dus ik zou graag, als jullie mee willen werken, van jullie horen of het bij de zwangeren ook zo is!

Alvast hartstikke bedankt voor jullie medewerking! En ik hoor heel graag de uitkomst van jullie!

2. Rian

Rian Actief lid

Nov 7, 2007
    443
    0
    0
    He grappig, kreeg mijn trouwring niet af, heb hier in winkel grote rvs ring hangen. Ongeveer 10cm doorsnede. Ja een ring is een ring he.
    Het leek wel of tie naar mijn buik toe trok.

Vreemd, zou het dan toch?
    Maar aan mijn heb je dus (nog) niets.

3. sasgirl

sasgirl Actief lid

Feb 21, 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Wat leuk dat je het geprobeerd hebt hoop dat nog meer vrouwen het proberen en het me laten weten!

Hij schijnt ook uit zichzelf te bewegen als je de ring aan een touwtje hangt en boven je hand houdt.

Ik heb het ook geprobeerd bji een vriendin, mn moeder en mn vriend. En bij hen deed de ring niets, bleef gewoon stil hangen! Dus toch wel heel verwonderlijk om te zien hoor!

Nou ik wacht met spanning af!~

Groetjes

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ja, hier beweegt ie wel.

Maarre.. komt dat niet door de hartslag in je hand? Of door kleine bewegingen van je arm?
    Lijkt me sterk dat je je arm doodstil kunt houden...

5. sasgirl

sasgirl Actief lid

Feb 21, 2008
    202
    0
    0
    Utrecht

Ja dat dacht ik eerst ook maar ik heb het ook geprobeerd bij mn vriend, mn moeder en een vriendin en bij hen hing ie gewoon stil. En als zij het touwtje vasthielden boven mijn buik beweegt ie ook! Als je het bijvoorbeeld gewoon boven een tafel of iets dergelijks houdt beweegt ie ook niet zoals ie boven je buik beweegt.

Maar in ieder geval bedankt voor t testen! :D

6. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ja hoor! Hij begon steeds harder te bewegen! Ha grappig!

7. sasgirl

sasgirl Actief lid

Feb 21, 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Leuk he? Ik was ook echt :confused: !

Helemaal leuk is als je het bij iemand probeert die niet zwanger is en dan beweegt ie niet! hihi!

Moet wel zeggen dat ik erg blij ben met jullie bevindingen! Al is het voor het onderzoekje natuurlijk nog beter om het ook te proberen bij niet-zwangeren! Maar goed het is in ieder geval erg leuk om te horen!

8. edithdeb

edithdeb Bekend lid

Dec 28, 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hey sas ik ben ook nog niet zwanger (denk ik) en heb het ook ff geprobeerd.

eerst bij mezelf en toen bij mijn zoontje.
    bij mij zelf ging hij zowel overmijn buik, als over mijn hand als een gek draaien.
    en bij mijn zoontje hing hij inderdaad stil.
    vanavond maak ik mijn man nog ff slachtoffer :D

mijn nod is zondag. ik hou je op de hoogte

9. sasgirl

sasgirl Actief lid

Feb 21, 2008
    202
    0
    0
    Utrecht

Oh wat goed! Ik heb mijn NOD maandag! Dus misschien kunnen we elkaar volgende week wel feliciteren. Ik probeer er maar van uit te gaan dat het niet zo is (om teleurstelling te voorkomen) maar is soms gewoon erg moeilijk! ;)

10. Niet meer actief

Hey allemaal.

Ik weet nog niet of ik zwanger ben maar ik heb het ook geprobeerd.
    En ja hoor hij bewoog zeker!
    Hij maakte verticale bewegingen van mijn navel naar beneden. (als ik rechtop zou staan dan he)
    En bij mij begon hij ook steeds harder te bewegen. hihi, straks is mijn vriend het slachtoffer.

Ik heb trouwens wel een oorbel gebruik hihi mijn ring is alles behalve glad,
    dit leek mij dus veiliger.

We zullen volgende week zien of het werkt hier haha

Groetjes

11. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    ik heb net mijn ongi gehad en ben dus zeker niet zwanger, en bij mijn hing me ring inderdaad gewoon stil...

12. Niet meer actief

Echt waar?

Oehh dat is niet zo goed voor mij om te weten hihi..
    Nou ga ik er nog meer op hopen dat het deze keer raak is.
    Al heb ik enorm het gevoel dat mijn (.)(.) voller worden.

13. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hij bewoog steeds sneller, dacht dat het door mij kwam maar m'n vriend heeft het daarna ook bij mij gedaan en toen weer... toen bij hem gedaan en hij bewoog wel een klein beetje maar niet veel.

grappig zeg!

14. Niet meer actief

Ik heb het bij een vriendin die naast mij woont geprobeerd en ja hoor..
    Bij haar hangt hij gewoon stil!

15. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

Feb 17, 2008
    669
    0
    0
    hihi, hier hebben we het ook geprobeerd!

Bij mijn man is er geen beweging in te krijgen en bij mij maakt ie korte schokkige bewegingen boven mijn buik en grote slagen boven mijn hand.

Grappig zeg.

16. Niet meer actief

Hihi ondertussen is mijn man ook slachtoffer geweest en bij hem hangt hij ook stil.

17. Selina26

Selina26 Bekend lid

Nov 27, 2007
    935
    126
    43
    Female
    Ik heb het ook geprobeerd... Eerst boven de pc gehangen... Toen hong ie stil... Maar boven mijn buik maakt ie cirkels... Vreemd... We zullen het wel zien... Mijn NOD is 26 februari...

18. Niet meer actief

Het rare vind ik dat als het zou kloppen er volgens mij deze maand een babyboom is haha.. bij bijna iedereen beweegt hij

19. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

Feb 17, 2008
    669
    0
    0
    Als dat zo zou zijn geven we 1 groot kraamfeest :)

20. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

Mar 2, 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Hallo Dames,

Bij mij begon hij ook heen en weer te bewegen.
    Dus ik hoop dat het bij mij ook raak is dit keer.
    Wij zitten al in ronde 7.

Gr. Astrid

Share This Page