Even m'n 'anonieme' account gebruikt. Sinds kort ben ik opeens verliefd op een vrouw. Echt waar slaat dit op denk ik steeds. Ik heb een man, kinderen, nooit ook iets met een vrouw gehad of gedaan. Maar vind d'r waanzinnig aantrekkelijk en de kriebels gieren door m'n lijf. Ik zal hier never nooit werk van maken en zij heeft ook gewoon kinderen, ze ligt alleen nu in scheiding. We hebben alleen professioneel 1x per week in de avond contact dus er is ook totaal geen sprake van enige flirt of ander soort contact. Waait ook wel weer over maar vind het vooral bizar dat dit dus opeens op kan spelen. Wie heeft dit ook wel eens gehad?
Ik ben ook wel eens verliefd geweest op een vrouw persoonlijk geloof ik ook niet in zoiets als 100% hetero (google maar eens op Kinsey schaal bijvoorbeeld).
Ikzelf val niet op vrouwen, nooit over gefantaseerd ook maar ben weleens vrouwen tegengekomen waarvan ik dacht "als er geen mannen meer zouden bestaan zou ik het daar prima mee kunnen ".
Hetzelfde wat @jessy77 zegt. Ik kan vrouwen echt mooi en aantrekkelijk vinden. Verliefd weet ik niet, heb dat eigenlijk nooit ontdekt of een kans gegeven. Zou er een situatie zijn waar ik vrijgezel eindig zou ik het niet uitsluiten. Voor jouw, wellicht verwarrend, misschien kun je nagaan wat je zo verliefd maakt. Wat doet zij waar jij behoefte aan hebt. Of is het fysiek?
Gaat voor mij echt niet op. Geen haar op mijn hoofd die zou overwegen om iets met een vrouw te doen. Nope, gewoon niet. Ben absoluut 100% hetero. Ook geen gevoelens. @ts: geen ervaring, maar aangezien je zegt er niks mee te willen doen. Is het een optie dat je het contact helemaal even verbreekt? Maakt het wellicht makkelijker.
Ik ben sowieso bi dus heb echt wel crushes op vrouwen gehad. Voor mijn huidige vriend heb ik zelfs twee jaar een relatie gehad met een vrouw. Het is bij mij wel heel anders dan bij mannen. Wat betreft mannen heb ik een bepaalde smaak maar bij vrouwen moet ik een bepaalde klik/vonk voelen en dan is het er gewoon. En zoals iemand hier zei: seksuele voorkeuren is meer zoals op een schaal: je kan links of rechts zitten maar veel zitten er ergens tussenin waarbij dat ook wel weer bijvoorbeeld meer naar links of rechts kan zitten/schuiven. Ik snap dat je er niks mee wilt maar een beetje genieten van het gevoel mag best toch?
Als ik haar zie dan spreken we elkaar ook niet uitgebreid. Denk echt dat het opeens even een vlaag van gevoelens is en zo weer over is. Was vooral verbaasd over mezelf dat dit dus opeens voorbij komt.
Ja zeker, dat doe ik nu maar ook. Lang geleden deze verliefdheid kriebels haha. Zal wel weer overwaaien, druk zat hier thuis en de dagelijkse beslommeringen.
Ook wel eens verliefd geweest op een vrouw. Ik val eigenlijk op een persoon, in dit geval meestal mannen en ben al jaren gelukkig getrouwd met een man. Maar kan sommige vrouwen echt heel aantrekkelijk vinden. Geniet van dit gevoel, het waait wel weer over waarschijnlijk
Ja ook weleens gehad. Meer op fysiek vlak dan, de aantrekkingskracht. Niet 100% hetero misschien, maar wel 100% trouw, dus nooit wat mee gedaan. Ik heb het gevoel er gewoon laten zijn, gaat vanzelf weer over als je het niet voedt.
Vrouwen zijn mooier om naar te kijken vaak! Maar ik zou er niet op kunnen vallen Het waait vanzelf over, het kan iedereen gebeuren