Ik moest net mijn pregnyl injectie 1500 zetten. Er zat een flinke luchtbel in en ik dacht dat die al helemaal bovenin zat, dus ik duwde de zuiger omhoog. Nadat ik dat deed kwam er een straaltje uit en nu heb ik in plaats van 1,0 iets minder geinjecteerd. Is dit een groot probleem of stel ik me aan? Ik heb vandaag mijn tp gehad, dus het is de "onderhoudsdosis".
Nee ik denk dat dat wel mee zal vallen. Je hebt tenslotte ook nog een kop hcg van de vorige spuit erin zitten. Als je de opgeloste vloeistof optrekt en alle kleine bellen bij elkaar vangt (niet altijd nodig) dan voordat je de luchtbel naar boven uit de spuit duwt altijd eerst de zuiger naar beneden halen zodat de vloeistof in de naald ook binnen zit. Maar goed, dat weet je nu...
Bedankt Pippeke, dan ben ik weer gerustgesteld. Je wordt er altijd zo nerveus van, dat mengen. Ook doe ik het nu voor het eerst alleen en dan ben je al wat onzekerder.
Nee hoor, dat kan geen kwaad! Ik heb me de eerste keer heel erg druk gemaakt om het feit dat er in de punt van de spuit nog vloeistof blijft zitten, dat je nooit en te nimmer ingespoten krijgt. Zelfs nagevraagd! Maar zo precies komt het dus allemaal niet.
Ik sluit me aan bij de dames hierboven. Bovendien; als het een onderhoudsdosis is, is het sowieso niet zo erg als het ietsje minder is.
Ja joh dat is drie keer niks die prygnel zette. En dat capsul breken tere keer heeft me vriend het gemaakt en hem ook bij me gezet deze ronde moest k zelf doen werd helemaal gek van en wat een klote prik hij blijft pijn doen . En nu een pijnlijke borsten bah bah nooit eerder gehad vandaag iui 3 gehad! Su6 xx