ik zie heel duidelijk een 2de lichte streep. ik zou zeggen van harte GEFELICITEERT. ga lekker genieten. liefs diane [/u]
Ik heb een cyclus van 32 dagen... Ik zou morgen ongesteld moeten worden.. En ik moet eerlijk zeggen ik weet ook niet helemaal of mijn banner wel goed is of niet Mijn laatste menstruatie was 1 februari en normaal heb ik dus een cyclus van 32 dagen, ik zou dus morgen mijn NOD hebben... Iemand die weet of mijn banner dan klopt of niet?
mmm ik weet het niet? Heb op verschillende sites berekend en die zei dat ik zolang zwanger ben als dat er in mijn banner staat?
Dan zal het wel kloppen! Ik dacht tellen vanaf 1-2, maar dat is dan niet zo. Je ei is bij een langere cyclus natuurlijk wat later. Echt superfijn voor je!
gefeliciteerd als het goed is klopt je banner ! ik was 2 feb voor t laatst ongi (zie mijn banner) maar je weet pas alles zeker als je je eerste echo krijgt, mijn zus is ook zwanger en bij haar eerste echo kwam eruit dat ze een week minder ver was als dat ze had uitgerekend .
Ik kan pas 6 april naar de Verloskundige Het kon een week eerder maar ze werken van maandag tot donderdag tot 15.30 en al die dagen moest ik werken tot 15.30 dus nu kan het pas een week later.... En over een echo is nog niks gezegd maar meestal wordt die tussen de 10 - 14 weken gemaakt hoorde ik? pfffffff wat als er dan iets mis is dan weet ik het dan pas? :S Vanmorgen trouwens weer getest weer met kruidvat maar de test was ietsjes lichter :S Zal dat aan mijn urine liggen dat het gewoon wat minder geconcentreerd was ofzo? of misschien omdat ik er teveel druppels op heb gedaan? Ow en de verloskundige zei dat ik gewoon kon sporten, als de kleine goed zat dan zou die blijven zitten en als ie niet goed zit dan komt hij er hoe dan ook toch wel uit, maar daar moest ik niet aandenken zei ze
hej emid.ws krijg je bij de vk het hartje ook te horen.dus dan weet je het gelukkig eerder dan de echo.of zie ik het nou verkeerd. maar snap het wel hor. en idd kan komen doordat je urine iets minder goed is. liefs
Nou ik zou of gisteren of misschien vandaag nog ongesteld moeten worden... Zal denk ik niet gebeuren...
Gefeliciteerd hoor, s toch duidelijk een lichte streep dus nee ongesteld ga je waarschijnlijk niet meer worden denk ik. Voor je eigen gemoedsrust kun je toch ook over een dag of 2 nog eens testen met een andere test. Dan is de streep vast ineens donkerder! ow wil zelf ook zo graag voor een tweede maar we gaan nog even wachten pffff!