Steken in de onderbuik - enkel 's avonds

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door HopeSept12, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Dag meiden,

Ik heb een raar gevoel... vorige maand heb ik een MK gehad op een week of 6 zwangerschap. Omdat ik weet dat na een mk je cyclus overhoop kan liggen hebben we deze maand erg ons best gedaan met klussen :)

bij mijn vorige zwangerschap had ik 'svonds enorme steken in mijn onderbuik en ook in mijn borsten. Mijn borsten zitten niet gespannen of doen geen pijn. Ik heb dit nu weer... kan dit wijzen op een nieuwe zwangerschap? Ik weet niet zo goed wanneer ik kan testen omdat ik geen flauw idee heb wanneer mijn ei gesprongen is... of moet ie nog springen?

Heeft er ook iemand last van stekende pijnen in onderbuik? Mijn buik zit ook énorm opgeblazen... ik kan bijna niet in mijn broeken.
    (en dit had ik ook de vorige keer, maar ik ben zo onzeker, omdat dit misschien kan leiden tot een nieuwe MK?)

Wat moet ik doen?

-liefs-

2. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Lieve Hopesept2012,

Het is mogelijk dat je nu eisprong hebt! Wanneer ben je ongi geweest?

xxx

3. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    3 december heb ik mijn miskraam gehad, maar er was geen curretage nodig. op 6 december naar gyn geweest en ze zag dat er al opnieuw follikels klaarzaten...

Ik voel nooit mijn eisprong... het zou raar zijn dat ik die de vorige keer voelde en nu opnieuw!
    de vorige keer voelde ik die bij de innestelling

4. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Het is nu zo lastig om te zeggen... Je mag altijd gyn bellen! Of naar de HA?

Heel veel sterkte en succes!

5. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    ik denk dat ik een afspraak zal maken met de gyn... ik mag normaal snel gaan en dan zie ik het direct :)

6. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Precies! Ik zou als ik je was, morgen gelijk afspraak maken! Anders ben je zo onzeker voor niks!

7. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    daarnet heb ik eens een testje gedaan van KV2v5, maar die was duidelijk negatief. Is ook wat vroeg, maar kon het niet laten :cool:

ik heb gewoon geen flauw idee waar ik ergens zit in mijn cyclus

8. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi HopeSept2012, wat ontzettend naar van je miskraam!

Het is natuurlijk moeilijk te zeggen wat die steken betekenen. Ik kan wel zeggen dat ik hetzelfde heb als jij. Mijn cyclus is 1 december begonnen en ik heb op dag 15 mijn ei gehad (ik temperatuur dus ik weet t wel). Ik heb gister en eergisteravond (toen ik in bed lag) steken gehad in mijn lies en hele felle steken in mijn rechterborst. Verder heb ik nergens last van, terwijl ik normaal van allerlei kwaaltjes heb. (ik zit nu 7 dpo)

Ik hoop voor je dat jouw symptomen net als de vorige keer betekenen dat je zwanger bent meid! Ik duim voor je!

9. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Hoi zilla,
    mijn gyn vertelde mij dat die steken in je onderbuik de innestelling kan zijn ofwel is het een reactie van je lichaam op het hcg-hormoon dat je aanmaakt.
    mijn miskraam heb ik te wijten aan het feit dat mijn lichaam geschrokken is van een hormoon die het niet kende... vandaaar dat bij vele vrouwen de eerste zwangerschap misloopt!

Deel Deze Pagina