pijn baarmoeder

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door junior1, 5 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hallo dames.

Ik moet nog even wachten totdat ik kan testen (aarrggghhhh, het duurt zo lang :) maar ik zit nu ongeveer een week na mijn eisprong. Ik heb steeds het gevoel alsof iemand zachtjes een ballonnetje opblaast in mijn baarmoeder.

Komt dit iemand bekend voor?

2. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Niemand?

3. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Vanaf een week na de eisprong voelde ik mijn baarmoeder ook. Het was wel een ander gevoel dan jij beschrijft, nl meer een trekkend gevoel. Spannend meid!

Helaas geeft alleen een test straks zekerheid, succes met het wachten nog en tuurlijk hoop ik met je mee op positief nieuws!

4. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi Kiki, van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap!!! En dank voor je berichtje.

Ik word gewoon af en toe helemaal idioot van het wachten... Alsof ik het antwoord op "wel of niet zwanger" op het internet denk te kunnen vinden :)

5. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi hier het zelfde en is gebleven totdat ik een week overtijd was en later had ik het savonds nog weleens bleek door de groei van baarmoeder te komen

dus het is goed mogelijk dat het raak is bij jou zal voor je duimen

6. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Nou, volgens mij begint mijn menstruatie nu. Ik verlies een klein beetje bloed... Ik word er zo doodziek van, dat je lichaam je zo in de maling nemen!
    Ik was duizelig, krampen in mijn baarmoeder, zere borsten... GRRRRRRRRRR

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    nee herken ik niet, net zwanger hadden dezelfde symptomen als ongi

Deel Deze Pagina