Hoi allemaal Ik zit met het volgende. Ik weet nog niet wat mijn cyclus is, dus ook geen idee van eisprong of NOD. Ik voel me apart dus ben sinds gister begonnen met zw testen Laatste menstruatie was 26 juni. Ik heb gister een action test gedaan deze gaf een extreem licht streepje aan, moest heel goed kijken. Kon er ook geen foto van maken. Daarna CB digitaal er direct over heen getest en deze gaf aan Niet Zwanger. Vanochtend een action test gedaan en deze gaf een licht streepje, iets donkerder dan gister maar wel heel licht. Daarna meteen nog een action test en deze gaf hetzelfde resultaat, een licht streepje. Heb net bloed laten prikken bij de HA voor mn hcg waardes en liet de 2 testen zien aam de assistente, zij zei dat het heel licht is maar dat de test wel ergens op reageert. Ze vond het wel vreemd dat dr CB negatief was. Ik moet nu een week wachten op de uitslag maar het vreet me op. Heeft een van jullie hier ervaring mee of een verklaring voor? Zou ik zwanger zijn of niet? Als het goed is heb ik een foto van de 2 testen van vandaag bij dit bericht geupload. Liefs, Azshara.
ik lijk wel iets te zien maar heb zelf met deze testen geen ervaring ik test met kv en sensitest! heb nu ook een cb gehaald voor het geval dat!! succes ik hoop het wel voor je
als 26 juni je nod is dan benje nu 3 week verder.. het kan helaas alle kanten op gaan. cb heeft meer hcg nodig dan andere testen . Succes met het wachten. je kan altijd zondag nogeen test doen, dan moet er een duidelijkere streep te zien zijn.
Was 26 juni het begin of het einde van je menstruatie? Het is sowieso nog vroeg om te testen en dat er een streepje staat is dus zeker een goed teken! Wel gek dat je een week op je bloeduitslag moet wachten, hier heb ik die vaak dezelfde dag nog...
Ik zou maandag nog eens testen dan, streepje zou dan wat donkerder/duidelijker moeten zijn. "Officieel" zou je pas over zes dagen mogen testen, je bent dus erg vroeg en dan is dat streepje zeker positief! Een andere mogelijkheid waar ik zelf geen ervaring mee heb, maar lees het hier wel regelmatig is dat je test op je eisprong reageert, maar dan zou het streepje maandag moeten weg zijn. Je kan ook altijd eens een ovulatietest proberen.
@Lutty ik heb idd al ovutesten gedaan, al 2,5 week en vandaag ook nog. Het lijntje is altijd licht gebleven.
Net eigenwijs kv test gehaald en gedaan Heb hier vanuit het verleden positieve ervaringen mee. En dit is het resultaat! Zie foto
Dit zijn trouwens de ovu testen van gister en vandaag.. Zo zijn ze al geweest vanaf het moment dat ik ging testen vanaf 8e dag ongeveer. Lijkt me niet positief?
Nee ovulatietesten moet even donker zijn, of donkerder. Het kan een prille zwangerschap zijn, en heb je een korte cyclus.
Dus ik mag er nu wel vanuit gaan dat de kv test niet reageert op een evt eisprong aangezien de ovutest zo licht blijft?
Ik zeg zwanger! Bij mij zei de Cb digitaal ook de eerste 2 keer niet zwanger aan dag erna in e middag wel
Ga over een paar dagen voor de zekerheid weer testen.en dan volgende week de bloeduitslag.. Ik hoop zo dat ik zwanger ben
Huhhh dit is wel heel spannend haha! Je bent 3 weken verder en hij is best wel donker! Apart zeg! Lijkt er echt op dat je toch zwanger bent! Misschien een hele vroege eisprong gehad...