Hey nawie Kan je niet proberen om smiddags te testen als je al een tijd niet gedronken en geplast heb? Dat zou het zelfde moeten uitpakken als ochtendurine. Probeer wel om geen tekorten te krijgen. Ik heb begrepen dat je niet hoeft te vasten tijdens zwangerschap?
Hey ashara Ik denk dat je gelijk hebt dat ik het gewoon zo een test doe voor het eten. Klopt dat ze zeggen als je zwanger bent hoef je niet te vasten maar ik weet juist niet of ik dat ben vandaar dat ik nog gewoon vast.
Azshara, zo'n duidelijke testen krijg je niet van je ei... dat geloof ik niet. Ik heb t een keer gehad en toen waren het tuurlijntjes, maar net te zien op de foto. Ik ben heel benieuwd morgen ik hoop dat hij oploopt maar ik denk dat een digitale met indicator wel al zwanger aangeeft... Ik duim voor je!!
Dit is gewoon een gevalletje 'zwanger' hoor! Kan natuurlijk nog alle kanten opgaan (veel zwangerschappen gaan al vroeg mis), maar ik heb geen enkele twijfel over deze test. Ik durf je zelfs te feliciteren! Van harte!
Ja inderdaad...deze testen zijn zo duidelijk dat het volgens mij echt wel een zwangerschap is. Dat ze lichter worden kan betekenen dat het mis is, maar hoop het niet voor je!
Mee eens testen zijn te duidelijk voor reactie eisprong, dit is gewoon zwanger. Heb ook eens een tuurstreepje gehad van eisprong maar die zijn echt tuur.
Ik vind het ook echt duiden op een zwangerschap! Dus, gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat het kleintje lekker blijft plakken en alles goed mag gaan.
Nou die testen zijn echt poepie positief hoor! Denk dat er een boel meiden een moord voor zouden doen. Gefeliciteerd!
Ik kon het niet laten en heb de laatste test gedaan. Morgen dan maar de VK bellen voor een afspraak? Vind het zo onwerkelijk, had dit nooit zo snel verwacht. Foto: de onderste is van vandaag!