dat heb ik inderdaad wel vaker gehoord vroeg en duidelijk testen spannend en dan een tweeling weet maar nooit
dan zie ik dit.. en dan zie ik de titel van dit bericht en dan denk ik... dat zijn geen rare uitslagen maar harstikke positieve uitslagen gefeliciteeeerddd!!!
Heel duidelijk. gefeliciteerd. Dat je lichte testen krijgt is omdat je vroeg test. Maar zwak pos is pos. Veel succes!!
Volgens mij maak je dan meer hcg aan... en jouw testen zijn zo duidelijk, dat hebben veel pas zo duidelijk op NOD. Mijn gokje is dat een digitale nu 2-3 al aangeeft hoor.. ga je die nog doen of niet meer? Wauw echt super hoor... (*stiekem jaloersss*)
@meiske80 ik heb afgelopen donderdag een digitale gedaan en die gaf aan Niet Zwanger.. Zal er morgen of dinsdag nog een doen, kijken wat 'ie dan aangeeft. T zal om eerlijk te zijn wel een teleurstelling zijn als hij dat nu weer aangeeft. Ookal zijn de kv testen positief haha
Met indicatie moet je nemen he, die geeft echt wel Zwanger aan nu, dat moet! Anders eet ik mn slipper op
Duidelijk hoor, gefeliciteerd! Bij mij gaf de CB ook eerst aan niet zwanger (moet wel eerlijk zeggen dat ik een glaasjr water had gedronken daarvoor) en 2 dagen later 2-3. Wel nog even spannend tot je NOD, maar je kv test is behoorlijk duidelijk.
Trouwens, je onderste kv test had ik ook zo duidelijk met 3.3 weken... Duidde bij mij op een drieling dus wie weet, haha. Nee hoor, hoeft helemaal niet! De 1 maakt gewoon wat sneller hcg aan dan de ander.
Wow Natasjee een 3ling. wat ontzettend bijzonder zeg!! Ik weet niet wanneer mijn Nod is.. Erg vervelend.. Ben pas net 1,5 maand gestopt met de pil.
Nou de uitslag van de CB test net gedaan niet met de eerste urine. 4 augustus afspraak bij de VK, vind het zo onwerkelijk!!
Gefeliciteerd! Vond de kv testen al vet duidelijk. Duurde bij mij even voor ze zo duidelijk waren! Geniet ervan!