Wanneer nu eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sparky, 25 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wanneer kan ik nu mijn eisprong verwachten? Dit zijn mijn ovutesten van de afgelopen dagen: onderste is van net.

2. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Als je de ochtend niet met ochtendurine test dan zal ik zeggen dat CD18 een positieve test is, maar echt een knaller vind ik het niet.
    Gaan jullie er toch weer voor? Geen maandje rust?
    Als ik tip mag geven zal dan pas wachten met testen totdat je overtijd bent

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

De cd18 is wel donker maar net niet even donker.. Het kan zijn dat je niet donkerder test dan dit, dus dat hij er aan komt maar het kan ook zijn dat het nog even duurt..
    Nog even doortesten maar!! Succes

4. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    O sorry je eisprong kan je vandaag uiterlijk morgen verwachten

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee geen ochtendurine, was eind vd ochtend.

2 maanden terug ook deze ovutesten gebruikt en toen de piek compleet gemist. Ze worden niet echt donker bij mij, heb toen wel echt een eisprong gehad na die test.

Maar als die gisterochtend positief was, wanneer komt de eisprong dan? Vandaag?

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik vind t ook niet echt een overtuigende knaller, zeker omdat je dan een hele korte piek hebt gehad..
    Die donkere test is ook beduidend geler dan de andere testen, wat kan wijzen op meer geconcentreerde urine.

Ik zou voor de zekerheid nog even doorgaan met testen.

7. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ja of uiterlijk morgen. Zal gewoon om de dag gezellig maken, weet niet of je dat gister hebt gedaan dan is morgen weer goed. Tot nu toe ben ik altijd zwanger geraakt met de om de dag methode

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Om de dag methode werkt hier niet, vriend heeft medicatie die het moeilijk maken. Kan zowiezo niet meer klussen want vriend gaat weekend weg.

Vorige keer was de piek zo kort dat ik hem compleet gemist heb, toen werd de test niet donkerder dan nu op cd 17 smiddags en cd 18 smiddags. Dus ja, een korte piek schijn ik wel te hebben.

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Maandag een echo gehad en fertiliteitsarts zei dat donderdag mijn eisprong zou zijn (follikel was 14mm). Maar dat is hij niet geweest. Dus hopelijk vandaag dan maar.

10. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Kan wel hoor dat hij gister geweest is, hij springt binnen 24-48 uur na de piek. Maar zal eerder vandaag aanhouden.

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Temp is niet gestegen dus gisteren zal wel niet. Hopelijk dan maar vandaag.

12. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(Belgiƫ)
    Khoop dat hij vandaag springt meisie!
    En ik denk da jij geen knallers plast op ovutesten;).
    Ken nog zo iemand die van cd 10 tem 25 testte en ook niet donkerder dan jij kreeg en effectief een ei heeft gehad!!
    Zet je temp anders in je handtekening??
    Dan kunnen we je temp af en toe bekijken:D

13. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Mijn temp steeg dit keer pas op de woensdag terwijl ik op zaterdag mijn eisprong had! Dat dacht ik al maar alle 5 de echo's hebben onderhand bewezen dat ik toch echt 11w 6 dagen ben vandaag. Temp zegt dus niet altijd wat. Normaal steeg ie 48 uur later maar nu dus nog later

14. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

Zijn dit actiontesten? Vorige ronde had ik ook zo'n test als cd18 als "knaller".. maar bij jou was dit dus niet je ei.. Hopelijk vandaag :)

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dus toch gisteren (of vannacht) :)

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mooie stijging! Nu weer afwachten ;)

17. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Of eergisteren, normaal stijgt je temp binnen 48 uur na je ei ;)

18. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Denk dat FF het idd goed heeft zo. Ik had deze ronde ook geen knalpositieve test, beetje net als jou eigenlijk. Terwijl ze normaal altijd knaller. Ik had vrijdag een week terug een follikel van 18.7mm. Gyn zei 1 dezer dagen ei, maandag meest donkere test gehad dus denk maandag of dinsdag ei gezien LF piek kort is bij mij.
    Spannend weer! Succes met afwachten!

19. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Mooie stijging meid, hopelijk raak deze maand!

Deel Deze Pagina