Mijn dochter van 3,5 heeft sinds een dag of 3 last van diarree, vooral 's morgens als ze wakker wordt zit haar luier helemaal vol. Overdag poept ze op de wc, maar dit is ook erg zacht en beige van kleur. Wat kan dit zijn? Ze is wel fit, geen koorts, eet in principe voldoende en drinkt ook genoeg. Soms is ze wel wat vermoeider, maar of ik het hier nu op kan gooien weet ik ook niet zeker. Groetjes, DD
Niemand? Vanochtend had ze weer een hele luier vol en het word ook steeds dunner. Ze heeft geen buikpijn, maar kan het dan toch een buikgriepje zijn?
Hey Duveldraakje!! Gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Die diarree kan vanalles zijn, ze hoeft niet perse ziek te zijn oid hoor. Misschien komt het door iets dat ze heeft gegeten/gedronken. Ik heb ook wel eens diarree terwijl ik me prima voel dus ik zou me er niet te druk om maken, tenzij Anouk andere klachten erbij krijgt. Dan kun je altijd even contact opnemen met de huisarts.
Dank je wel! ik hou het idd gewoon even goed in de gaten. Kan me alleen niet voorstellen dat het van iets te eten/drinken komt. Ze eet en drinkt gewoon als normaal. Ik heb er zelf ook wel eens last van, maar geen 4 dagen achter elkaar. Liefs, DD