Iedereen kent het wel een momentje op de dag bv je loopt over straat en ziet een lief klein meisje met haar oma hand in hand over straat lopen meisje klest honderduit tegen oma ik kan hier zo van genieten van zulke dingen. Wat is jullie geluksmomentje van de dag? Mijne lekker wezen wandelen met mijn vriend en ons zoontje van vijf maand ik moet even ergens naar de wc en als ik terug kom zijn ze samen kiekeboe aan het spelen.zoonlief heeft de grootste lol. Even van een afstandje blijven kijken en genieten
Mijn zoontje wilde niet slapen in zijn eigen bedje vanmiddag. Dus ben ik met hem samen in ons grote bed gaan liggen. Binnen 10 minuten was hij onder de wol! En als ik hem dan zo zie liggen, met zijn handjes onder zijn hoofd... Ja, dan krijg ik wel dat gelukszalige gevoel.
Ik heb genoten van een heerlijk bad vanmorgen en daarbij anderhalf tijdschrift uitgelezen. Thuis hebben we geen bad, en dus heb ik er in dit vakantiehuisje veel gebruik van gemaakt. Vind dat echt mezelf verwennen. Had speciaal lekkere badolie gekocht en genoten!
ik wordt altijd gelukkig van mijn zoontje te zien slapen! vind dat altijd zo ontroerend. hoe die onbezorgd zoete droompjes hebben
Heerlijk een uurtje geslapen in de auto, op de terugweg van de outlet. Normaal kan ik nergens in slaap vallen, dus ik was echt heul moe hihi.
Net met mijn man op het terras bij het water gezeten, lekker wat drinken en een broodplankje er bij, in het zonnetje... Vieren dat we vandaag precies een jaar getrouwd zijn!! Heeeeeerlijk gevoel!
een kleine meid die bijna de lucht in vliegt omdat ze zo blij is mij te zien en daarom heel snel met haar armen heen en weer slaat. Of een (iets grotere) meid die "I love you" zegt als ik tegen haar zeg hoe lief ik haar vind Man, vlinders all over the place!
Elke dag een geluksmomentje: als de kinderen wakker worden en ik naar ze toe ga, zo heerlijk om ze weer (blij als altijd) te zien! En ook elke dag: genieten hoe ze zo lief zijn voor elkaar. Een paar uur geleden liep ik buiten met ze en zaten ze samen in de kinderwagen elkaar te kietelen en te knuffelen, dan smelt ik helemaal En ik heb tijdens die wandeling een half uur gepraat met een man van 81 die zijn vrouw 2 jaar geleden is verloren aan alzheimer. Hij heeft er uitgebreid over verteld. Echt een super aardige man (hij excuseerde zich nog dat hij me zo lang had opgehouden) en ik ben blij dat hij zijn verhaal even kwijt kon, lijkt me erg fijn als je zoiets hebt meegemaakt om het er af en toe nog over te hebben. Ik was verdrieitig en blij tegelijkertijd toen ik weer terug liep naar huis . Lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken.
Mn dochtertje die zo trots kijkt als ze (met hulp) dr eerste pogingen doet om zelf te gaan staan... net een kleine bambi die wiebelt op dr beentjes, maar dat koppie erbij als het dan is gelukt!! Ben dan zelf zo mogelijk net zo trots! Mn zoontje kan zo'n draakje zijn met zn peuterpuberbuien.... aaaarrrggjhh!! Maar als hij dan zoals vanmorgen bij ons in het bgrote bed kruipt en zn lijfje tegen me aan draait en me zijn knuffelbeer geeft en zegt: "je mag hem wel knuffelen hoor, mama..." dan smelt ik!!
Net lekker gewandeld met mijn man,op een gegeven moment sloeg hij zijn arm om mij heen en trok me even dicht tegen zich aan. Zijn de kleine momentjes die zo goed voelen!
als ik tegen mn pasgeboren dochtertje hele verhalen aan het lullen ben en ze een behoorlijke glimlach terug geeft zoals vanochtend
Vandaag is mijn zoontje gedoopt, dat was wel een groot geluksmomentje en mijn dochtertje van 2 zat op de trap naar het altaar heen en weer wiegend en klappend naar de muziek te luisteren, dat was geluksmomentje 2, eigenlijk was het vandaag 1 groot geluksmoment, met al onze familie en vrienden om ons heen
Vandaag was manlief te werk, dus ik had het rijk alleen met me meisie.Op de schommel bank kroop ze heerlijk even bij me (jaja en dat gebeurt hier echt niet vaak) daarna nog lekker bal spelletje buiten gedaa Flessen spel. Dat was nieuw voor haar, bekers water om rollen, en dat geboefte gooide/rolde die van mij vaker om dan ik die van haar...beginnersgeluk zekers Maar ha, het is wel ff fijn een dagie zo lekker samen spelen!