Meiden ik heb jullie advies of ervaringen nodig want sta echt met mn handen in mn haar en weet me geen raad meer. Onze kleine meid is sinds vrijdag alleen maar aan het schreeuwen en huilen. Ook in de nacht dan word ze sindskort weer wakker en na een flesje slaapt ze normaal weer door als e wakker word. Maar nu blijft ze echt schreeuwen en huilen en ze stopt ook niet meer. Ik word echt helemaal gestoord en kan het op het moment even niet meer aan en draai echt lichtelijk door en begin terug te schreeuwen en dat is wel het laatste wat ik wil. dames help me
ik neem aan dat ze huilt met een reden.. grijpt ze ook naar haar oortjes of haar hoofd? klinkt namelijk wel als iets van oorontsteking. verder is ze niet ziek? koorts enzo? misschien dat de huisarts of het cb haar even na kunnen kijken om medische oorzaak uit te sluiten.
Het eerste waar ik ook aan denk is of ze misschien pijn heeft? Krijgt ze tandjes, oorpijn, buikpijn...etc. Kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt. Als je het even niet meer aan kunt, misschien een idee om iemand te vragen het even van je over te nemen, ook al is het maar een uurtje. Kun je een beetje opladen misschien. SUcces!! Komt vast weer snel goed!
ze is wel bezig met tandjes ze heeft er sinds kort 2 onder maar daar was ze lang niet zo lastig mee. Maar het is me niet zo opgevallen dat ze ergens naar grijpt zoals dr oortjes Zodra ik haar op de grond zet om te spelen is het zo goed als over met schreeuwen en huilen Behalve nu dan blijft ze jengelig hard schreeuwen
toch even naar de HA gaan. Sommige kinderen oa deze mup gaf niets aan van oren maar mooi dat ze ontstoken waren. Kan misschien ook dat ze smeer in haar oren heeft en dat dit moet knappen zodat er een loopoor onstaat. Echt even gaan hoor!
ze heeft inderdaad wel smeer in dr oren en dat lijkt er elke keer beetje uit te lopen Dat kan het misschien ook zijn?
mijn nicht vertelde dat haar dochter er zo van moest gillen. Daar dacht ik gelijk aan. Echt even de HA laten bekijken wat er is.
vanmiddag is er ook inloop spreekuur bij het CB misschien eerst daar even langs' Je mag ook zowiezo niet aan dr hoofdje komen
@Biancaa: je moet hiermee niet naar het CB, maar naar de huisarts. Even een afspraak maken dus, want zou idd wel eens een oorontsteking kunnen zijn, met dat loopoor!
O, en geef ondertussen alvast even paracetamol, want een kind vergaat van pijn bij een oorontsteking!
herkenbaar, Ties is ook al een tijdje zo. er komen op dit moment 3 kiezen en 2 tanden tegelijk door en dat doet natuurlijk veel pijn. ik zou ook even naar de ha gaan, zeker als je het moeilijk aankunt, en je kindje heeft duidelijk pijn.
Dank je wel Ik heb er net op bed gelegt en het is gelukkig nu stil Ik ben de afgelopen tijd eigenlijk voor mij doen vaak geweest en dan voel ik me toch opgelaten omdat ik me dan een zeurkous voel
Ik zou ook even een afspraak maken bij de ha! Ik heb hier een soortgelijk probleem en heb voor vanmiddag een afspraak gemaakt, hopelijk stelt het een beetje gerust toch?
heb toch even gebeld en e willen toch even kijken dus morgen 9.30 ze dachten ook aan een loopoor en dat ze daar ook pijn aan heeft Ze is onlangs ook verkouden geweest en is nog steeds niet helemaal over @ Palmie wil je eventueel vanmiddag laten weten wat ze hebben gedaan?
Tuurlijk laat ik even weten hoe het was! Ik heb mijn verhaal vannacht ook gedaan hier(Wat heeft ze toch!)en Chloé draagt een helmpje maar als die af is pakt ze ook vaak naar haar oortjes maar ben benieuwt of de huisarts iets kan vinden.
Klinkt als een oorontsteking. Komt ook vaak voor bij doorkomende tandjes. Zoals Rozemarijke al zei, vast een paracetamol geven. Fijn dat ze je vandaag al willen zien!
ja is een prettig idee dat het vandaag toch nog kon Ze slaapt nu lekker We houden elkaar wel even op de hoogte vanmiddag Alvast heel erg bedankt!